לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Frozen World


Tell me I’m frozen, but what can I do?

Avatarכינוי:  פרוזן (יוגורט)

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

בלוג חדש


 

זה הבלוג השני שלי

יש לי עוד אחד

הוא די מפורסם

ומהסיבה הזאת הוא הפך להיות חסר תועלת

בשבילי

כי נחמד לשים דברים יפים ומצחיקים

אבל החיים הם לא רק כאלו

וכשאני רוצה לדבר עלי

רגשות תחושות אהבות אכזבות כעסים

 

אין לי איפה

 

אז מצאתי שיטה לא הכי טובה

 

פוסט דיכאון+מחיקה

 

אבל אני רוצה להשאיר פוסטים

אני רוצה לקרוא אותם תקופה אחרי

לראות מה עבר עלי

להרגיש מה הרגשתי

לדעת מה שידעתי

 

לזכור אותי

כמו שהייתי

מה שהיה לי ומה שלא

מה שרציתי ומה שקיבלתי

 

או בקיצור- החלטתי שיהיה לי בלוג אישי שבו אף אחד שאני מכירה לא יקרא

ולא יהיו בו שום פרטים מזהים

לא יודעת אם רשימות יהיו אפילו

 

בהמשך אני אדע יותר

 

אבל זה לא פייר להתחיל סיפור ככה מהאמצע

אז אני אתחיל מההתחלה

 

השם שלי לא משנה

אין לי שם בשביל הבלוג הזה

גם ככה שמות הם תגיות מיותרות, הכללות ודעות קדומות

אני זה מה שאני

זה משתנה כל הזמן

זזה

חושבת אחרת כל יום

מושפעת מכל חוויה

משתנה מכל תחושה

 

אבל בשביל הבלוג, בשבילכם, בשביל הסיפור, בשבילי

אני אהיה מישהי

מישהי שכמו כולם

יש לה סיפור

כל פוסט יהיה סיפור אחר

סיפורים טובים רעים חזקים חלשים

מעודדים מדכאים

 

כל פוסט חוויה אחרת

 

אבל זה מספיק להיום.

עכשיו המילה היחידה שחשובה היא

 

שלום

 

בעצם גם ברוכים הבאים

 

אולי מאוחר יותר אני אכתוב יותר

 אולי מחר

אולי בכלל לא

 

אני אספר את הסיפור של הבלוג

ואת הסיפור שלי

 

עד אז, להתראות 

נכתב על ידי פרוזן (יוגורט) , 6/12/2007 19:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





60
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרוזן (יוגורט) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרוזן (יוגורט) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)