לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Go for it



Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

ל"ג בעומר -סטריפוקר בלי הפוקר XD


ואני חשבתי שיהיה ל"ג בעומר מעפן.

במילא אני לא מתה על החג הזה, ריח של מדורה שנדבק לבגדים, תפוחי אדמה שאף פעם לא יוצאים וכל מני תלונות.

אבל הל"ג בעומר הזה יצא דווקא ממש מצחיק. הקטע הכי קורע היה כשאורן רץ בחתונים בעוד צור רודף אחריו עם גרזן, צריך לראות כדי להאמין XD

וניסיתי פינאקולדה...זה מוזר...והכי מעצבן שבסוף לכל המרשמלואים (אם ככה כותבים את זה =\) היה טעם של הפינאקולדה.

 

רון(בת) וגיל- שחברים כמה ימים, הגיעו להישגים רומנטים משל עצמם, רון, יפָה שלי, מזל טוב. ,

 

היו לא מעט דברים שאני עשיתי אבל...אני מתביישת לספר, דאם יו פינקולדה  ><''

 

בכל מקרה המסקנות שלי בל"ג בעומר הזה:

-תביאו תחתונים סקסים, אין לדעת מתי תראו אותם לאנשים..סתם סתם אני צוחקת

-פינאקולדה שותים לאט ובזהירות ולא נותנים את מה שנשאר לאורן

-והכי חשוב- אל תצפו לכלום ממדורה, אתם רק תתאכזבו, ותנסו להנות בחג הזה ^^

 

 

יעל

שמחפשת עבודה במשרדי פרסום לקיץ הזה 

wish me luck

 

נכתב על ידי , 24/5/2008 11:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עבר קרוב רחוק


אכן, שיחזרתי את הבלוג. לא שהיו פה קוראם קבועים או משהו כזה או שזה מזיז למישהו אבל..לא נורא.

 

אני הסתכלתי על הפוסטים שכתבתי לפני שמחקתי את הבלוג, פוסטים שכתבתי באותה השנה באותה המקלדת עם אותן האצבעות (אני מקווה 0.O) אבל עם רגשות כל כך שונים ועם סדרי עדיפיות כמעט הפוכים לגמריי.

לכן, מחקתי את כל הפוסטים האחרונים, שינוי כיוון.

 

וואו. כל כך הרבה קרה מאז הפוסט האחרון.

אני אפרט בהדרגה אני חושבת.

 

טוב לחזור,

יעל

 

נראה לי צריך גם למחוק את הרשימות

 

-הפעם בלי תמונה-


נכתב על ידי , 16/5/2008 20:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





615
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרִים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רִים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)