לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפעמים 69 זה רק מספר


"ביסקסואליות מכפילה את הסיכוי שלך להשיג דייט לערב שבת" - וודי אלן

Avatarכינוי:  לפעמים 69 זה רק מספר

בת: 38

ICQ: 450861309 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

יובש


בימים האחרונים אני פשוט מרגישה שהכל כל כך יבש. כל החיים שלי, כל האנשים מסביבי. והרי מסביבי יש כמה מהאנשים הכי צבעוניים שקרוב לוודאי יצא לרובכם להכיר. זה כאילו הכל נעשה אפור, כאילו כולם חיים באיזה רובד של התמונה שאני לא רואה.

אני יודעת למה זה כמובן. וקשה לי. כל כך קשה להודות בזה בפני עצמי.

 

ראיתי אותו לפני כמה ימים. לא הייתי מאמינה שהוא יחזור לארץ. אבל אולי הוא סתם פה לביקור. אולי הוא בכלל מבקר פה קבוע. אני לא יודעת. וכל כך הייתי רוצה להוסיף פה "וגם לא אכפת לי" אבל כל כך אכפת לי. כבר שבוע אני הופכת בזה בדעתי, מתחרפנת.

היית חייב, נכון? היית חייב. ובעצם מה זה קשור בכלל?! אני לא יכולה להגיד "עד ששכחתי אותך, היית חייב לחזור", כי זה לא נכון. לרגע לא שכחתי. ועם כל גבר וגבר ששכבתי, וכל רטט של עונג שעבר בי חשבתי עליך וכאב לי.

ולמה במיטה הבחור צריך לראות לי דמעות בעיניים. ולמה ההנאה שלי לא יכולה להיות שלמה. ולמה כל פעם שמישהו עם עיניים כמו שלך מסתכל עליי, אני מסיטה את המבט. ולמה מאז לא היה לי קשר רציני.

אני חיה כמו שרמוטה, חצי תל אביב עברה לי בתחתונים. משלה את עצמי שאני ממשיכה בחיים, שהסקס שלי יותר טוב מאי פעם, אומרת לעצמי שבטח אתה מתחרט על אותו רגע, ושבטח אף אחת לא יודעת לעשות לך טוב כמוני.

אני לא בזה לעצמי ולא שטויות. אני בחורה שיודעת מה היא רוצה ומקבלת את זה. הרבה בנות היו מתות לחיות כמוני. אני יודעת את זה. אבל זה לא משמח אותי.

מעניין אותי, אם היית רואה אותי גם, מה היית חושב לעצמך. ואולי כשהלכת לך שם חשבת לעצמך עליי, במקרה. ואולי אני טועה, וחשבת על הבחורה החדשה בחיים שלך, או על אמא שלך, או תהית בפעם השמינית אם נעלת את הדירה.

זה מצחיק. אני לא יכולה להגיד שהזכרונות מציפים אותי, כי הם תמיד שם. אני לא יכולה להגיד שהסכר נפרץ, כי הוא אף פעם לא נסגר. אז אולי כדאי שאני פשוט אסתום את הפה.

 


 

אם היא כוסית, היא תפוסה
אם היא לא תפוסה, היא אנטיפטית

אם היא לא אנטיפטית, אתה מכוער בעיניה
אם אתה לא מכוער בעיניה,

היא בסרטים מהחבר האחרון שלה
אם היא לא בסרטים...
נו באמת, מה הסיכוי שתהיה כוסית-פנויה-לא-אנטיפטית-ולא-בסרטים-מחבר-שלה שגם פנויה בערב שבת?


קרדיט לדאפ.


 

מי הדביקה לעומר מהישרדות צרפתית באמצע אלנבי???

וקיבלה 100 שקל על זה?

נכתב על ידי לפעמים 69 זה רק מספר , 7/2/2008 19:27   בקטגוריות סקס, דפוקה, Yep. That's me., אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללפעמים 69 זה רק מספר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לפעמים 69 זה רק מספר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)