לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

... I wish


If your wish is to be next to me, the wind will take you to me.

כינוי:  Super lady!

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

תשובות לשאלון השבועי


התכונות שלי מאחד עד 10, ככה סתם שתכירו אותי (:

 

 

חביבות:
הייתי אומרת 8

חוכמה:
9

סף כאב:
8

סבלנות:
4

עמידה בזמנים:
7

טאקט:
9

הערכה עצמית:
7

ספונטניות:
10

אומץ:
8

אמינות:
7

נדיבות:
9

נכתב על ידי Super lady! , 6/12/2007 21:49  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף זה תמיד התחלה של משהו אחר [=


טוב חבר'ה,

 

זה הבלוג שלי (יומן אישי) ואני מקווה שתהנו לקרוא.

 

אשמח אם תגיבו ותשתפו אותי בדעתכם ואשמח להכיר אנשים חדשים, אז...

 

תהנו :)

 

יום טוב.

נכתב על ידי Super lady! , 6/12/2007 21:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSuper lady! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Super lady! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)