לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פלורנטין בשנייה

יומן שמתאר את החיים שלי ושל משפחתי כולל החיות מחמד שלי ותעסוקותיי

כינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

נחמד לי


האחיינים שלי הגיעו אליי ואחותי כל רגע אמורה ללדת, בעלה הנג'ס מעצבן כמו תמיד ואני תמיד מתאפקת לא לקלל אותו, בקיצר הוא לא מסתדר עם אף אחד מהמשפחה שלנו ופלא למה אחותי בכלל התחתנה איתו... יש משמעות לדבר הכי נכון שיש לעשות כמו לסבול את הקריזות שלו על אחותי ועל האחיין שאני הכי אוהבת, "אבא שלו לא אוהב אותו" היא אומרת, "בגלל שהוא אוהב אתכם" זה איך לומר... מוזר אבל מחמיא. ביום שני אחי ואני הלכנו לטייל עם הכלבה, התנהגנו כמו פיט ופיטגורס, לא שאני זוכרת משהו מזה אבל שיהיה, בכל אופן הוא נתן לי כאפה עם עיתון ואני בחזרה - עם כל השטויות האלה, פלא שאני בכלל חיה.

יש לאחי אופי נחמד אבל ששולטים באינטרנט המשפט הקבוע אחרי שעתיים: "את מוכנה לסיים?".

נכתב על ידי , 7/12/2007 13:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההתחלה


שמי רון רון, אני בת 23, יש לי אחות ושני אחים, 10 אחיינים ואחייניות, כלבה וחתולה... לכלבה שלי קוראים בוני (בוניטה) בגלל שהיא יפה, אחי הביא לי אותה מתנה לפני כשנה כשהייתה בת חודש ומאז היא אצלנו.

כתבתי שלושה ספרי יומן והם בכלל לא אישיים, התחלתי לכתוב אותם כשהייתי בערך בת 10, כתבתי גם סיפורים שבסוף אחי השמיד את כולם לפחות לא בכוונה, שפך עליהם מים ולפעמים השאיר אותם בגשם אבל זה היה לפני שנים אז ניכא...

 

נכתב על ידי , 7/12/2007 13:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





59
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , ביקורת בלוגים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבוני- לונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בוני- לונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)