לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


למדתי שגם שכואב , צריך להמשיך הלאה ולהתגבר ..

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

יומולדת לדנה | ההופעה בספורטק


היי לכם -

 

דנה מזל טוב 333 >

אתמול באנו לדנה בערב ונסענו לספורטק לראות ת'הופעה של שלישיית הגמר מכוכב נולד

אממ , ראיתי שם המון אנשים שאני מכירה

ושלא ראיתי אותם כבר הרבה זמן - והיה ממש כיף לראות אותם

אנחנו היינו שורה ראשונה בצד . .

שהתחילה ההופעה אז כרמל שרה

וכמעט אף אחד לא צעק לה . .

אז אנחנו התחלנו לצעוק כזה כרמל כרמל כרמל !!

[;

אחר כך ליבי עלה לבמה ואני כזה התחלתי לצעוק ליבי ליבי !!

והוא אמר לכרמל ולכל הקהל רוקנ'רול

ועשיתי כזה , נו עם היד .. איך אני יסביר . .

ואז הוא התחיל לשיר ואני ליבי ליבי !!

והוא ירד מהבמה ונתנן לילדה אחת יד והיא לא רצתה לעזוב ,

הוא בא ללכת והיא לא נתנה לו לעזוב לה תיד .

ואז הוא הלך בתוך הקהל ושהוא חזר היו לו שקיות ביד

אז אני כזה אומרת לדנה - הוא הלך לאסוף מתנות ..

בגלל זה הוא ירד מהבמה ,

ודנה כזה כן כן ..

ואז ליבי שר סיוון ואני שרה איתו וצועקת לו

ואז הוא שר את השיר של הגמר וגם שרתי איתו והוא ירד מהבמה

והלך יותר לכיוון שלנו והוא היה מה זה קרוב אלינו

אז עשיתי לו לב כזה עם הידיים והוא קלט את זה וחייך אליי

יאאאי [;

333 >

ואז הוא חזר לבמה ועשה לב לכל הקהל ואז ישראל עלה

לא זוכרת ת'שיר הראשון שהוא שר

אבל אז הוא שר אבסורד והיה לו מה זה קול יפה ..

ויש ת'קטע הזה בשיר שהוא שר כמו אידיוט

אז הוא שר ת'קטע ואז הוא אמר " אני באמת טיפש " . .

הוא היה כזה חמוד אתמול ..

ואז הוא אמר שהוא רוצה לשיר לנו שיר שהוא כתב . .

וכל הקהל התחיל לצעוק ולהתלהב-

ואז ישראל אומר " רגע זה לא שיר שאתם מכירים " ..

וכולם התחילו לצעוק וזה וישראל ניסה לדבר ולא הצליח ..

ואז הוא אמר לכולם ..

" רגע חכו תנו לי לדבר כפרות " . .

אז הוא סיפר שהוא כתב ת'שיר לפני 9 חודשים - והוא אמר שזה כמו היריון ..

ואז הוא שר את השיר שלו שהוא שר בגמר ואנחנו כולנו שרנו איתו וצעקנו לו - -

שנגמרה ההופעה הלכנו כולנו לדנה ,

ודיברנו מלא וראינו סרט ..

עד שהלכנו לישון היה 8 וחצי בבוקר [;

ולא הצלחתי לישון בשק שינה על הריצפה כי זה ממש כאב לי .

אז הלכתי לישון על הספה ..

בבוקר , ז'תומרת שקמנו ב11 הלכנו לאכול והיה מלא מלא אוכל

ואז כולם הלכו ונשארנו אני דנה מיקה ושחר והיה מה זה כיף . .

ואז הלכתי הביתה וזהו -

 

עד פה עידכון - -

 

והנה השיר של ישראל :

 

בדיוק כמו פעם

אני עדיין קם בבוקר
ושותה קפה עם שתיים סוכר
אני עדיין ישן בלילה על כרית ומיטה
נכון שזה לא בחדר שבו
הייתי רגיל עד עכשיו להיות
אבל זה בחדר בו
פחות או יותר יותר טוב לי

אני עדיין קם בבוקר
ואוכל פרוסה של לחם עם גבינה לבנה
אני עדיין שותה מים לרוויה
נכון שעכשיו על פי המצב
אני זה שצריך לדאוג להכל
אבל, טוב שזה ככה
אחרת לא הייתי יכול להמשיך הלאה

אז נרים כוס יין
לחיי חיים בריאים יותר
אז נרים כוס יין
לחיי חיים אמיתיים יותר

אז אני עדיין קם
והולך לעבוד ומתחזק את עצמי
בכבוד בכבוד, אני משתדל
שלא יפול יותר מדי למטה
נכון שלתלוש יש כרגע ביקוש
יותר משמעותי בחיים שלי
אבל זה מקובל וזה נורמלי,
נראה לי, כנראה.

אז נרים כוס יין...

אני עדיין שר ומנגן בלילות,
עושה לעצמי כל מיני מנגינות
אני עדיין שר ומנגן
בדיוק כמו פעם
החיים לא נעצרו, הם רק הסתובבו
מן הקצה אל הקצה אל הקצה
אבל ככל הנראה נראה לי
שאני מרוצה

עוד פעם אחת
ווליום כינרת תשירו איתי
אני אוהב אתכם

אז נרים כוס יין...

אז נרים כוס יין ונשתה לחיים
לחיי החיים החדשים שלי.

 

עריכה

16:05

הגעתי למסקנה שאני אוהבתגם את ליבי וגם את ישראל

 

 

נכתב על ידי , 28/8/2008 15:53  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט חזרה [;


חזרתי [;

החלטתי שבא לי לחזור לישרא -

נו טוב , שיעמם לי ולא יכולתי יותר בלי העידכונים האלה . .

אוקעעי ?

אז - -

בנתיים מה היה שלא הייתי .

נסעתי מיום רביעי לצפון וחזרתי ביום שישי בערב ]

הייתי עם בני דודים שלי שהם תאומים בני כמה חודשים [ לא זוכרת כמה ]

אז ביום הראשון - יום רביעי נסענו לחברים שלנו והלכנו איתם לבריכה בישוב שלהם

בערך ב- 9 יצאנו מהבריכה ונסענו לדודים שלי [;

הגענו בערך ב - 10 וחצי לכפר רופין

ואני דיי התבאסתי כי תארתי לעצמי שהבני דודים שלי כבר ישנים

אבל אז שהגענו לקיבוץ דוד שלי יצא מהבית והחזיק אחד מהם ואני הייתי כזה ייאי

והוא נתן לי להחזיק אותו

ואז היינו אצלם בבית עם שני הבני דודים שלי עד בערך 12

ואז הלכנו למקום שיהנו אמורים לישון בו

- - -

בבוקר נסענו עם חברים למעינות - שהיו דיי מלוכלכים

אבל היה כיף - -

בוהאהאה כמה פעמים הטבעתי את רועי [;

בערב הלכנו לאיזה סיור כזה , והכנו שם פוקאצ'ות .

ואז לקחו אותנו לסיור כזה בחושך וראינו את הגבול עם ירדן

ואז שסיימנו ת'מסלול הרבצנו לרועי כולנו [;

- היה נחמד -

אחר כך חברים שלנו נסעו חזרה הביתה לנס ציונה .

ואנחנו הלכנו לארומה ואז לחדר שלנו ולישון .

- - -

בבוקר ההורים שלי העירו אותנו ולא רצינו לקום , אז בסוף הם וויתרו וחיכו עד שנקום לבד

ובסוף קמנו ב 11 וחצי

ואז הסתובבנו קצת בקיבוץ והלכנו לאכול בחדר אוכל

אחר כך התכוונו כבר לצאת חזרה לכיוון הבית כי זה דיי רחוק

אבל דוד שלי התקשר ואמר שהם עוד מעט חוזרים לקיבוץ אז שנחכה ונלך לבריכה יחד

אז בנתיים יצאנו מהקיבוץ ונסענו בחוץ והגענו עד למעבר גבול עם ירדן

ואח"כ נסענו למעיין שהיה בו ממש כיף .

חזרנו לקיבוץ והיינו בבריכה עם בני דודים שלי [;

ודוד שלי הטביע אחד מהם במים -

והוא אומר לי שזה נקרא הצללה -

אכלנו בחדר אוכל ארוחת ערב ואז נסענו הביתה [;

 סוף חפירה

- - - - - - - - - - - - - - - -

 

אזז , ביום שני הייתי בים עם ההורים שלי והאחיות שלי

לא היה כלכך מעניין -

אז פה לא תהיה חפירה ..

 

- - - - - - - - -

 

אתמול הייתי ביומולדת של מיכל

מיכלי מזל טוב - אוהבת אותך 33 >

אז דיברנו [ והמון ] , אכלנו פיצה , ראינו סרט שהיה לו סוף דיי עצוב

ואז דיברנו עד רבע לשלוש [ מ - 12 וחצי  ]

ואז הלכתי הביתה .

 

- - - - - - - - - - -

 

מחר פיקניק בים עם טל אור מיכל ונועה [;

צפו לעידכון . .

 

- - - -

 

תרגום משיר גרמני כי משעמם לי :

 

Wenn Du die Welt nicht mehr verstehst,

 und jeder Tag im Nichts vergeht.

 Wenn sich der Sturm nicht mehr legt,

 und Du die Nacht nicht mehr erträgst.

 Ich bin da wenn Du willst, ganz egal wo Du bist

 

 

אם את לא מבינה יותר את העולם

וכל יום באיטיות עובר

אם הסערה לא משקרת יותר

ואת לא סובלת יותר את הלילה

אני שם , אם את רוצה מאוד זה לא חשוב איפה את .

 

זהו

עריכה

אביבוש אני אוהבת אותך - -

תודה על הכל 33 >

תמונה מהקורס מש"צים

נכתב על ידי , 22/8/2008 12:01  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פרידה [;


ביי ביי היה נחמד = אבל זה נגמר

 

החלטתי שאני כרגע סוגרת את הבלוג .

אני לא מוחקת אותו , אני פשוט מפסיקה לעדכן בו . .

 

בזמן האחרון כמעט אין תגובות , אתם נכנסים קוראים והולכים .

את הבלוג הזה פתחתי לפני כמעט שנתיים

ואז הפסקתי לעדכן כי פשוט אף אחד לא נכנס .

השנה חזרתי לבלוג , מחקתי את כל הפוסטים הישנים

וחהתחלתי מחדש -

היו לי כבר הרבה עיצובים , הרבה פוסטים\

הכרתי הרבה אנשים שאני מאוד אוהבת ,

ובעיקר היה כיף לכתוב כאן . .

היה לי נורא כיף לכתוב פה ולהכיר אתכם .

את רובכם הכרתי קודם אבל עכשיו למדתי להכיר אתכם יותר טוב

 

- אני החלטתי להפסיק לעדכן למשך תקופה ארוכה , ויכול להיות שאני לא יחזור יותר לישרא -

כי קצת נמאס לי מכל זה .

אני בישרא כבר 3 שנים בערך

היום לי עוד כמה בלוגים לבד וחלק עם בת דודה שלי .

להיות כותבת של בלוג בישרא זה נחמד ביותר [;

אבל זה מעצבן שכמעט אין כניסות כמעט אין תגובות .

אז למה אני כותבת פה בכלל ?

אז זהו -.

אני החלטתי שסיימתי כאן בישרא למשך הזמן הקרוב .

אולי אני אחזור לפה ואולי לא -

היה לי כיף איתכם

אוהבת את כולכם 333 >

 


אני עיצבתי - מי שלוקח שישים קרדיט

 


 

נכתב על ידי , 3/8/2008 16:43  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,332

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe On The Edge אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me On The Edge ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)