לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של גלי...;]

כדי לדבר אם ה=ש=ו=מ=ר>> הקישו 1 כדי לדבר אם ה=מ=ש=ר=ת=ת>>הקישו 2 כדי לדבר אם ה*נסיכה333>>> ->> שלחו ליי תגוובה=]]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


כשתשמעו עלי תגידו->> יוווווו

כשתראו אותי תגידו->>> ווווואווו

כשתטעמו אותי תגידו->>מממ...

סע סע מפה מה אני קינדר?<.....!

נשיקת בה ביי

Lips

נכתב על ידי גליי....;]] , 7/12/2007 21:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




Generate Your Own Glitter Graphics at GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us

^^^גלי^^^

^^^עוד מעט 11^^^

^^^כוסעע^^^

^^^זין^^^

^^^פתח תקווה^^^

^^^ביאליק^^^

^^^פנויה^^^

^^^מאושרת^^^

 

עוד משו?!

 

עובדות עליי:

אם כתר\\\בלי כתר\\

עעדין נסייכהה

 

תמונות יפותת?!

בכיףף אחחי==OOO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אכפת לכם?!

Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com 


Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com 


Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com 


Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com 


Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com 


Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com 


Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com 


Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com 


Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com 


Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com 


Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com 


Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com 


Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com 

 

להם בטוח אכפתת....נכון?!

לכם אכפת?!

 

אזז גיבוו ללייXD

 

 

דא''שים

 

 

יש כ"כ הרבה קשה לספור... בקיצוור....

 

מיש אני אוהבת>>יודע....;]

מיש אני שונאת>>מרגיש...;]

 

אחים?! אחיות?!

אתם הגאווה שלי!

בלעדייכם?! ממהה לעשותת?!

בשביל מה לחיות ...

 

ברכה לאחיות היפותתשליי333>>

 

Sister

ואחים אל תחשבוו ששכחתיי....

3333>>>

Blessed

 

ודשש אחרון שמוקדש רק לאחת....

שי?!

אני אוהבת אותך333>>

יותר מדיי אין לי יותר מקום\!\

 

333>>

 

תקראו לי מושפעת... תקראו לי סתומה...

ת'כלס...

אני לא ממש שמה עליכם...

תמונה אחת של האחת!3>

 

כוסעע....

 

יאללהה בהה בבהה תגייבוXD

 



נכתב על ידי גליי....;]] , 7/12/2007 21:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  גליי....;]]

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגליי....;]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גליי....;]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)