לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  אנטיפקאצות (:

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

פרק שנ* - ח**ה של פXקאצה.


*אנחנו לא פקאצות, רק רצינו להראות לפקאצות שבינכם כמה מפגרות אתם...צפייה נעימה*

היווושש,, היום בבוקר הלכתי לקניון עם הילוושש ויפית הכוסיותת והם מזה אהבו את הסקיני הפיי שקניתי אתמול. כל יום אני מגלה יותר כמה אני 100ממת. ( דדהההה??!! ) בחמש ככה הייתי חייבת לעוףף. היה לי שיער פרטי משעמם, עם המורה הרוסיה לחשבון ( בעעע על שניהם..! ). ססוו, יותר מאוחר הלכתי להדליק נרות בבית של סבתאשלעעיי. אבל זה כזהה אאווט,, ומה עוד? אמאשלי דחפה לי סופגניה לפהה אייזה פתאאט היאא. זה כזה משמין. בעעע. בא לי להקיא. עד כאן להפעעם,, תישארו מאממייםםם..



כמה הודעות:

גומא לא תיהיה פה איזה שבוע. היא בחופשת סקי.
אז את כל הפוסטים השבוע אני כותבת. |יישששש|

פתחתנו טבעת – אנטיפקאצות. תירשמו אליה.
אם אתם רואים בלוג של פקאצה, תנו לה קישור לכאן.

ולפקאצות: אני לא מצפה ממכם להתגלות,

 אבל לפחות תקראו כדי להבין כמה סתומות אתם. טוופייקק?? צ''אאוו.

נכתב על ידי אנטיפקאצות (: , 9/12/2007 10:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



304

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטיפקאצות (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטיפקאצות (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)