לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  אנטיפקאצות (:

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

פרק שישי-ח**ה wל פxקצה.


*אנחנו לא פקאצות, רק רצינו להראות לפקאצות שבינכם כמה מפגרות אתם...צפייה נעימה*

 

ה2ל!ג wל 2ר2* 3>

 

היושששש יפים'שלי.... [ = היינו בששייעור ספוררטט מעפפןן ומגעיל...
כל החנונים והחחחנוניות הזייעוו .... בעעע ועעיווו !!! S =

התיסרוקת ה100לפת שלי נהרסהה ] = ועכשיייוו יש לי שיערר זוועעעעהה..

לא נוורא... עודד דקקהה אני רצצה לקניווןן ועושה את התיסרוקתת זאת שוב ,
למרוות שהיא עווללה 2000 ש"ח [ההורים משלמיםםם...] טווובווושש ,, קיצרר ,, ביווושש 3>

שלכםם , ברררבייי 3> [ה-100לפת]...

 

כמה הודעות:
*זאת ג'ום (גומא), חזרתי לכתוב, פשוט קודם הייתי בחופשת סקי...

בקרוב עוד פרקים . (: ואל תשכחו - ככככ וווו ללל םםםם שונאים פאקצות . XDD

*ויש עוד היזדמנויות להיצטרף לאגודה...

נכתב על ידי אנטיפקאצות (: , 17/12/2007 15:33  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



304

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטיפקאצות (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטיפקאצות (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)