לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  אנטיפקאצות (:

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

פרק רביעי – ח**ה של פxקאצה


*אנחנו לא פקאצות, רק רצינו להראות לפקאצות שבינכם כמה מפגרות אתם...צפייה נעימה*


היווווש יפייים שייליי
,,
כמו שכבר ההבבנתתם ,, אני כותבת פה כל יומיים .

אתמול היה היום האחרון של החופש :(
סוו אני חייבת לספרר גם עליווו ... בעיוותת למישוו ?
שוואלים מה היה ? סוו ~ בגלל שזה היה היום האחרון לחוופפש
אני ריקיייעע ושירעע הלכנו לקנות סקיני מזה מושייי ...
אי לייק איט ,, באט הם אמרו לי שהשמנתיי ( אמרתי לכםם ?? )
התבאסתתיי רצחחח ולא קניתיי כלום . אז ,, ~
כבר הבנתם שנהרס לי היום כי בלי קניות ~~ נו לייףף .

היום חזרנוו לבצצפר ( בעעע !!!1111 ) אבלל תתקקשייבוו -
הגעתיי על חצאיית מיייניי פיייי ווטייץ מתחת וחולצה צמודה
וורוודהה ומאאמממתתתת . לירוון הכווסוון ישר בא אליי .
היה לנו שיעוור מזה משעעממם – מה היינו עושים על אי בודד ?
אאבבללל וואאטטט ?? בליי כללוום . איזה דפווקעע המוררה.
מה היא חושבת שאני יעשה בליי קניוןן וארון מפוווצצץ ??
כשחזרתי הבייתה ישר פתחתי את הארוון וחיבקתי את ...
הסקיניי המוושיי מושי שייליי . אמרתיי לו שעכשיו אני שמנעע
אבל עוד מאאט – אני חוזרת להיוות כווסיית ואני אלבש אוותוו .

עעדד כאאן להפעעם ~
ביוווש,, גגייבוו ליייי .

כמה הודעות -
*איך הפקאצית שלי? אני ממש משתדלת
גם על סימני פיסוק וכאלה. זה בסדר?
*מצאתי אתר מגניב - החוק ללומה בפקאציזם.
הינה: http://www.planetnana.co.il/antifakats/
ויש שם גם עצומה... אז תחתמו.
*אני מאוד אהבתי את הפוסט של היום
אז בבקשה תגיבו לי הרבה. (: ביי.

 

נכתב על ידי אנטיפקאצות (: , 13/12/2007 16:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק שלישי - ח**ה של פXקאצה


 

היווושש לככםם..
ססוו ~ אתמול הלכתיי שווב לקנייוןן עם הכוסיווות שיילייי..
לכל הטייפפשיים שלא זוכרים – היילווש ויפייתת .
נכנסנו לחנות לקנות סקיניי אבל וואאטט? השמננתייי.
ישר הלכתי לשרותיים להקיא.. אבלל גאאדד –
למה זה מגיע דווקא ליייי? לידיי עמדה אחת מזזההה
שממנעעע,, אני לא רוצה להיוות כמווהה גאאדד.
החיים כלכככךך לא הוגנייםם. נכככוןן?

תשארו מאאממיים כי אני כבר לאא.. :(
שיילככם – באארבי הככווסיית.

כמה הודעות:
-
רק שתדעו שזה מסוכן מה שאני עושה.
יש סיכוי שמכל הפעמים האלה שאני
כותבת כמו פקאצה אני יהפוך לאחת.
-
איך הפקאצית שלי? אני השתפרתי?
תעזרו לי עם זה. טוופייקק?? צ'אווו.

נכתב על ידי אנטיפקאצות (: , 11/12/2007 16:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק שנ* - ח**ה של פXקאצה.


*אנחנו לא פקאצות, רק רצינו להראות לפקאצות שבינכם כמה מפגרות אתם...צפייה נעימה*

היווושש,, היום בבוקר הלכתי לקניון עם הילוושש ויפית הכוסיותת והם מזה אהבו את הסקיני הפיי שקניתי אתמול. כל יום אני מגלה יותר כמה אני 100ממת. ( דדהההה??!! ) בחמש ככה הייתי חייבת לעוףף. היה לי שיער פרטי משעמם, עם המורה הרוסיה לחשבון ( בעעע על שניהם..! ). ססוו, יותר מאוחר הלכתי להדליק נרות בבית של סבתאשלעעיי. אבל זה כזהה אאווט,, ומה עוד? אמאשלי דחפה לי סופגניה לפהה אייזה פתאאט היאא. זה כזה משמין. בעעע. בא לי להקיא. עד כאן להפעעם,, תישארו מאממייםםם..



כמה הודעות:

גומא לא תיהיה פה איזה שבוע. היא בחופשת סקי.
אז את כל הפוסטים השבוע אני כותבת. |יישששש|

פתחתנו טבעת – אנטיפקאצות. תירשמו אליה.
אם אתם רואים בלוג של פקאצה, תנו לה קישור לכאן.

ולפקאצות: אני לא מצפה ממכם להתגלות,

 אבל לפחות תקראו כדי להבין כמה סתומות אתם. טוופייקק?? צ''אאוו.

נכתב על ידי אנטיפקאצות (: , 9/12/2007 10:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

304

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטיפקאצות (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטיפקאצות (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)