לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קוקה קולה זה קיא של פרפרים


לך תתאבד יא הומו 0.0 סליחה, אימו. כאילו זה משנה. D:

כינוי:  m i l k y

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

יום שדה.. או אימון בצבא? גם וגם! למה לא :P


 

מה עשיתי היום?

- איחרתי אבל מסתבר שהמורה איחר גם.. :P

- מילאתי סקר של משרד החינוך וגרמתי לבית הספר להיראות ממש רע :P

- אני ועוד ילד נכנסנו למנהרה צרה ודיי קצרה.. (מנהרה של 5 דקות ככה) בזמן שכולם אכלו... וזה היה מפחיד (חושךך)

- נכנסתי שוב הפעם עם כל הכיתה והסוללה של הפלאפון התחילה להיגמר  בגלל שהשתמשתי בפלש (שכחתי פנס)

- נכנסתי למנהרה יותר ארוכה עם כל הכיתה :P ונדחפתי בין הראשונים שנכנסו :P

- היה חלק של ירידה בסולם שעוד שניה מתמוטט במנהרה... וכמובן כולם החליטו לכבות פתאום פנסים... אז ירדתי בו בלי לראות כלום

- בכל המנהרה זחלנו... אז תגידו לי. לא אימון בצבא?

נכתב על ידי m i l k y , 11/3/2008 14:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכל האנשים שדאגו בקשר לזה שניסו לחטוף אותי ורוצים פרטים..


אוקי.. זה דיי ברור לי שאף אחד לא דאג בקשר לחטיפה המתוכננת :( אבל היי, גם לכם זה יכול לקרות.

 

אוקי אז זה הסיפור -

קמתי בבוקר בלה בלה בלה לבצפר בלה בלה בלה חזרתי הביתה בלה בלה בלה הלכתי עם אימא שלי למרכז בלה בלה בלה

אכלתי פיצה ושתיתי ברד בזמן  שהיא הלכה לקנות לחמניות או משהו.. פתאום אני קולטת איזה 5 ערבים קופצים מהחומה שהייתה דיי קרובה אלי. הראשון מתחיל ללכת ומסתכל עלי.. פאום גם השני בא וגמהוא מסתכל עלי.. קיצר כולם הלכו כזה והסתכלו עלי .. ואני כבר כזה "יואו מה הם רוצים? ת'פיצה שלי?.." פתאום אני קולטת שאחד מהם מצביע עלי... ואז הוא מתחיל ללכת בכיוון שלי אז אני כזה קפאתי במקום. ופתאום אני רואה שהוא מסתובב שוב והולך איתם. ואז אני מבינה שאימא שלי מאחורי כזה באה.. הלב שלי דפק בקצב מטורף.

אז היי.. זה לא ממש ניסיון חטיפה אבל.. אולי הם רצו באמת לחטוף אותי? D: מילקי פי2 קצפת מצילה את המצב D:

 

:P תגובותתתתתת

*תדמיינו שיש פה משפט חכם ומגניב שבגללו בא לכם להגיב*

נכתב על ידי m i l k y , 10/3/2008 20:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניסו לחטוף אותי.. רציני


כן כן כן! זה לא שקר, ניסו לחטוף אותי!

זהו הסיפור המלא:

 

הכל התחיל ביום שישי, כרגיל. התעוררתי ולבשתי את תחפושת הבנאדם שלי שאמא שלי תפרה לי. היא אומרת שאם אני לא ילבש את תחפושת הבן-אדם שלי אז  יגלו  את הסוד שלי... ואז יקחו אותי למעבדות או משהו.. ויעשו בי ניסויים. אני שונאת את הכוכב הזה. נו טוב.. לא נורא בקרוב נשמיד אותו ואת כל בני האדם.

יצאתי לבית הספר לעוד יום של שיעמום טוטאלי. בבצפר היה רגיל, אבל רגיל באופן חשוד :O דיי ניחשתי שהרגיל הזה רגיל מידיי ושזהו חפץ-רגיל-חשוד. קיוויתי שזאת פצצת אטום או משהו. המשכתי כהרגלי עד לשעתיים האחרונות. המורה לימדה כרגיל עד שמישהו הציע את רעיון ה'בואו נאכל שבוע הבא קרפים' או מה שזה לא יהיה. לפתע באופן מוזר המורה התחילה לדבר בצרפתית, הבנתי שיש פה משהו חשוד, שמשהו מוזר מתרחש כאן. לפתע קלטתי שכל הלוח מלא במילים בצרפתית וכמה תלמידים גם מנסים לדבר בצרפתית עם המורה.

לאחר זמן רב של תהיות לגבי מה שקורה מסביבי, התלמידים ביקשו לעשות קרפים שבוע הבא, החלטתי להשתמש בכוחות שלי על המורה, וגרמתי לה להסכים. המורה החלה לדבר על ה'בואו נאכל שבוע הבא קרפים' וזה התגלגל ל'בואו נאכל שבוע הבא קרפים לבד בלי להזמין את התלמידים שלומדים גלגולי אנרגיה כי אנחנו פרסים קמצנים ואגואיסטיים'.

המורה המשיכה להשחיל כמה מילים בצרפתית ידעתי שמשהו כאן לא בסדר, הרגשתי שעוקבים אחרי.

לאחר שהוחלט מי מביא מה ל 'בואו נאכל שבוע הבא קרפים לבד כי אנחנו שמנים' אני וקריסטינה הלכנו. ידעתי שמישהו עוקב אחרי.  

הגעתי הביתה. ואני ואימא יצאנו. בדרכנו לתחנת האוטובוס שמנו לב שהאוטובוס התחיל לנסוע משם. פספסנו. ידעתי שזה היה מתוכנן מראש.

תפסנו מונית והנהג נראה חשוד ביותר. עכשיו הייתי בטוחה בזה, הוא חלק מהכנופיה שעוקבת אחרי, הם רוצים אותי. אבל למה?

הנהג אמר לאימי שהוא יקח שניה מישהו. מישהו? שאלתי את עצמי. זה מוזר. הוא נעצר ונכנסה אישה מוזרה למונית. ידעתי שהיא המנהיגה שלהם. היא זאת שרוצה אותי. היא כנראה גילתה את הסוד שלי ורוצה להשתמש בכוח העצום שלי. לרעה.

הגענו ויצאנו מהמונית. נכנסנו לספריה והלכתי לחפש ספרים עם מידע על הכנופיה הזאת. לפתע ראיתי 4 ספרים בשם 'מלך השאול' הבנתי שזה מה שאני מחפשת. לקחתי את הספר השביעי והשמיני. לפתע ראיתי שאימי לא נמצאת במקום שבוא בדרך כלל היא מחכה לי. הייתי בטוחה שהכנופיה חטפה אותה. אך אז ראיתי אותה מדפדפת בספרים. הבנתי שהיא יודעת עליהם. לפתע משהו גרם לי ללכת לכיוון שני הספרים הנותרים של 'מלך השאול' ולקחת אותם במקום.

הבנתי שהסיפריה בצד שלי.

כשיצאנו פתחתי את אחד הספרים וגיליתי להפתעתי זאלה סתם קומיקסים של אנימה. "איך קומיקסים של אנימה יכולים לעזור לי?" לפתע עלתה במוחי המחשבה שהספריה עברה לצד האפל. המשכתי לדפדף בספר ולפתע גיליתי ציורים של קרבות ומהלכים שונים. הבנתי שזה מה שיעזור לי להתמודד עם הכנופיה.

נכנסנו לקניון ועלינו למעלה. ביקשתי מהמוכרת בפיצה-לי שתביא לי בצק עם גבינה מגורדת ונוזל קפוא, אבל בגלל חוסר ההשכלה של המוכרת היא לא הבינה אז השתמשתי במילים פשוטות יותר ... פיצה וברד.

יצאנו מהקניון בעודי אוכלת פיצה ושותה ברד. התיישבתי על ספסל בעוד אימי הלכה להביא כלי נשק. נשארתי לבד אך הרגשתי שיש שם עוד מישהו, חוץ מכל האנשים שהיו שם. כולם נראו כל כך חשודים.

לפתע 10 לוחמים מכת האפלה נעמדו על החומה שמאחורי. לפתע הם קפצו אחד אחד ונעמדו מעלי. הקפיצה הייתה ארוכה ומרשימה. אך לא מספיק מרשימה.

הלוחמים דיברו ביניהם בהנעת ראש של הסכמה ואז הביטו בי. הם התקרבו יותר ויותר . קמתי מהספסל. הם היו מסביבי. לא היה לי לאן ללכת. לפתע אחד מהם קפץ ונעמד מולי. נזכרתי במהלכים שראיתי בקומיקס 'מלך השאול' התחלתי לעשות צורות שונות בידיים. הם ידעו מה הצורות האלה עושות. הם ידעו שאם ישארו שם רגע נוסף, הלך עליהם.

הם ברחו מהמקום, ולפתע אימא שלי חזרה... to late mom...

 

נכתב על ידי m i l k y , 10/3/2008 15:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משעמם לי


נמעס לי, כל כך נמעס לי מהכל... כל כך קשה לי עם זה... אני לא יכולה בלעדיו..

אני אוהבת אותו כלכך :( ואני חושבת שהוא לא יודע כמה... והוא סתם דוחה אותי.. מתרחק ממני..

אולי זה בגלל שבאמת כבר נמעס לו ממני... אבל לי לעולם לא ימעס ממנו...

והוא נפגע.. הוא נפגע מהאחר.. זה שאוהב אותי...

אוחח האהבה :( אם רק יכולתי להיות חברה שלו :(

מחשב.. אני מקווה שעכשיו תבין ותפסיק לעשות לי בעיותתת >:(

מחשב שלא תעז לגעת באינטרנט.. איך אני אמורה לחיות בלי אינטרנט תגיד לי האא????

אז חסר לך לעשות לי בעיות ..

 

לא באמת חשבתם שאני מדברת על אהבה אמיתי וכל השיט הזה נכון?? אני לא מושפעת XD

 

 

 

קריסטי :(

אני מצתארת :(

 

אומיגאד שכחתי ת'יומולדת של קריסטינה :(

חברה פויה אני

 

אני קקה :(

מחר אני יביא לך מתנה :)

 

 

נכתב על ידי m i l k y , 6/3/2008 14:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





459

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לm i l k y אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על m i l k y ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)