לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WONDED


This is my second name


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

כמו תמיד, כרגיל. כנראה שהתרגלתי.


כנראה שהתרגלתי.

למצב הזה,

איך שזה מרגיש בלעדיך.

איך רצית להרגיל אותי אליך,

איך רצית לגמול אותי מאחר כדי שאוכל להיות רק שלך,

ואז אחרי שבטחתי רק בך פשוט הפלת אותי לריצפה.

אח"כ חזרתי אליך והזרועות היו פתוחות שוב להחזיקני,

בטחתי בך שוב מחדש ומסרתי בידייך את כל אהבתי,

שכמובן,

איך לא?

כמו תמיד הפלת אותי שוב חזרה לריצפה, למקום התמידי שלי,

כואבת אפילו יותר ממקודם.

אין לך בכלל מושג מה עשית לי, אה?

אתה כ"כ לא מבין את החשיבות שהייתה לך בשבילי.

כ"כ לא מבין עד כמה פגעת בי.

מרגישה מטומטמת מושפלת שלא יכולה להמשיך הלאה בלעדיך.

בבקשה תרים אותי שוב בחזרה למקום שהייתי בו פעם, לפני הפעם השנייה ה נפלתי,

בבקשה, אני כ"כ זקוקה לזה,

כ"כ זקוקה לך.

נכתב על ידי , 24/12/2007 22:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 33

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThis is me again, Maya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על This is me again, Maya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)