לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

***


..

Avatarכינוי:  ™Lily

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

P;


הייתי בטיול חנוכה , במילה אחת - היה מדהים..

יצאו אנשים כאלה חמודים , והמסלולים קשים אבל בסופם יש סיפוק כזה .

היה הכי כיף בעולם ( פירוט מחר או מחרתיים )

 

 

Happy New Year

2009

היום מסיבה לשנה החדשה , באים מלא חברים ויהיה כ"כ טוב

באים אלינו אנשים שהכרנו בטיול חנוכה והם גרים באזור שמפגיזים אותם שם ,

אנחנו מארחות אותם ומחר הולכים ביחד לבצפר חחח

הולך להיות מצחיק כ"כ וכיף כ"כ ..

 

by the way > מצטערת על הפוסטים הקצרים כ"כ - אין לי זמן לחיות ,

שלא לדבר על לכתוב

 

סיכום קצרצר לשנה שעברה - 2008 .

התחברתי על חברות חדשות , ואיבדתי כמה בדרך .

למדתי להכיר יותר טוב חברות שלי .

וחוץ מהבחינה החברתית , גם לימודית הלך טוב והכל בסדר.

אולי לא שנה מושלמת אבל בהחלט נהניתי ואני כרגע בתקופה טובה ..

2008 - נהניתי מכל רגע , עליות וירידות , רגעים טובים ורגעים פחות נחמדים.

כמו שאומרים- הכל לטובה...

 

 

 

נכתב על ידי ™Lily , 31/12/2008 19:31  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירה ב-3/2/2009 21:56
 



שנה לבלוג XD


שנה , 83 פוסטים , מיליון חויות .

ביום שני 8/12/08 'חגגתי' שנה לבלוג 

רציתי לעשות משהו , אבל אני וכליל לא מצאנו רעיונות

אם לכם יש - אני פתוחה להצעות ...

 

 

ביום רביעי שעבר, בדיוק לפני שבוע הייתה הופעה ראשונה של סימפל פלאן בישראל.

אז הלכנו מלא בנות (ובן) להאנגר 11 בת"א כולנו מתרגשות בטירוף, בעיקר סיון.

היה מדהים ושווה בטירוף  צילמתי, הוצאתי ת'גרון ובעיקר נהניתי ברמות מטורפות.

למחרת קמתי תפוסה, בקושי זזה, עם גרון כואב וכל התוספות אבל זה היה שווה את זה.

פייר היה כזה חמוד- הוא אמר מלא משפטים בעברית והקדיש לנו שיר

ודיויד לא בא אז סיון התבאסה

היה יום כ"כ כיפי!!!

 

 

ובנתיים הספקתי להיות בשיחה עם המנהל עם עוד כל מיני ילדים בשכבה.

מה מפריע לנו, מה טוב, מה רע.

בקיצור התלוננו על כל המורים בביצפר

וגם היום היה לנו יום שיא בנושא "מניעת עישון סמים ואלכוהול".

היו שתי הרצאות, אחת על אלכוהול ואחת על 'הטיפול המשטרתי בסמים מסוכנים' (אל תשאלו)

והצגה דווקא מרגשת שמבוססת על סיפור אמיתי של אדם שמכור לסמים.

היה ממש עצוב והשחקן היה ממש מרגש וירדו לו דמעות.

 

אוהבת, לילי .

 

'יבוא יום ואני אתעצבן כ"כ שאני לא אשלוט בעצמי'

פרחות

נכתב על ידי ™Lily , 10/12/2008 21:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לילי ב-16/12/2008 15:07
 




 

תקופה מוזרה, אני מרגישה קצת כאילו אני לא מסוגלת לשלוט בחיים שלי ..

ואני עושה דברים בפזיזות, לא חושבת על כל דבר פעמיים.

למה אני כ"כ טיפשה ?

ולמה אני מרחיקה מעצמי את כל הטוב שהיה לי שנה שעברה ?

היה לי כל כך טוב על החברות והכל, ומשהו היה חייב לערער את זה.

אני הרסתי את הכל בשתי הידים שלי  

ונראה שחלק מזה כבר אבוד.

לפחות עד שאני אצליח לתקן

 

- -

 

ולדברים יותר טובים :

- נגמר סוף סוף הלוח מבחנים ויצאו לי ציונים טובים

- 2 הצגות בשבוע, לא למדנו היום ובחמישי.

- מחר אני לא הולכת לבצפר, נוסעת לקניות כנראה, יום הורים, חוג ונוסעת ל'אח הגדול'.

- רביעי - ההופעה של סימפל פלאן

- שישי - ביביסיטר ארוך, 100 ש"ח פחות או יותר .

 

 

 

אווהבת , לילי .

by the way - קיבלתי 83 במתמטיקה ..

אני שמחה

 

( חודש חדש ושעה עגולה )

נכתב על ידי ™Lily , 1/12/2008 19:00  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™Lily ב-10/12/2008 21:11
 





5,033

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™Lily אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™Lily ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)