לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לולי



Avatarכינוי:  לולי ((:

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2009

אחרי הרבה זמן ללא עידכונים...אבל עדיין יש למה לצפות D:



וואו..
כמה זמן לא כתבתי פה
אני יודעת שפתאום נעלמתי
אבל תאמינו לי - יש לי סיבה מוצדקת..
אני כל כך מצטערת לתחרות שפתאום עזבתי ככה,
ושלא עניתי לתגובות ולא עדכנתי.
מקווה שתסלחו לי
אני ממש לא מרגישה בסדר עם זה..
ואני מקווה שתחזרו מהר ותהנו ככל האפשר מהפוסט המושקע הזה


דבר ראשון לחופש הגדול..
משהו נחמד
מתכון לפנקייקים , הכנתי אתמול ויצא מעולה
מומלץ!
מנה בינונית לארבעה אנשים - 10 פנקייקים בינוניים

מצרכים:

חצי כוס קמח תופח
ביצה אחת
3/4 כוס חלב
כף שמן
כך סוכר
חצי כף תמצית וניל

אופן ההכנה:
מערבבים עד שיוצאת תערובת אחידה, אם היא ממש סמיכה מוסיפים חלב אם היא ממש נוזלית מוסיפים קצת קמח.
שמים טיפה שמן במחבת שיהיה על כל המחבת אבל ממש שכבה דקה, מחכים 3 דקות שהשמן יתחמם.
שמים קצת תערובת עם מצקת, מחכים עד שנוצרים חורים קטנים בחלק העליון והופכים בזהירות בלי שהשמן יתיז לצדדים כי הוא רותח.
בתיאבון

חשבתי לשים בבלוג סרטים ולהמליץ אז הנה:

שישי הפוך

http://www.internetjoin.com/music/imgsndt/freaky.jpg
דר. טס קולמן (ג'יימי לי קרטיס) ובתה בת ה-15, אנה (לינדזיי לוהן), לא מסתדרות.
הן לא מסכימות בקשר לבגדים, שיער, מוסיקה ובטח לא מסכימות בטעמן בגברים.
באחד מערבי יום חמישי, המחלוקות שלהן מגיעות לשיא חדש – אנה בטוחה שאמה לא תומכת בה בעניין המוסיקה, וטס, אלמנה ההולכת להתארס בקרוב, לא מבינה מדוע אנה לא נותנת הזדמנות לארוסה (מארק הרמון).
הכול משתנה כאשר שתי עוגיות מזל זהות גורמות לכישוף מיסטי קטן.

דמדומים
http://www.wnet.co.il/images/download/99336.jpg
טוב, אולי זה פחות חמוד אבל דמדומים (אפילו שאני חושבת
שכמעט כולם ראו את הסרט המוצלח הזה) סרט פשוט מדהים וערפדי D:
איזבלה סוון מגיעה לבית ספר חדש ומתאהבת באדוארד קאלן הבלתי מושג.
הצרה היא שהוא וכל בני משפחתו ערפדים.
גם אדוארד מתאהב באיזבלה, אבל עליו לשמור מרחק כדי להגן עליה.


לילה מטורף במוזיאון 2
http://movinsane.com/pics/movies/nightatthemuseum.jpg
ממש אהבתי
לארי דיילי השומר טוב הלב של המוזיאון, חייב להיפרד מחבריו במוזיאון, לטובת מצגת וירטואלית של המוזיאון שתהפוך אותו ליותר "אינטראקטיבי".
את חבריו, הדמויות ההיסטוריות, אורזים עכשיו בארגזים ושולחים אותה לאחסון בארכיון הלאומי של ה"סמיסוניאן" בוושינגטון.
לא עוברות 24 שעות ולארי מקבל צלצול טלפון מ ג'דאדיה.
לארי מבין מיד שלוח ה"אקמנרה" נילקח בטעות מה שגורם לדמויות בסימיסוניאן להתעורר לחיים.
 כדי להציל את חבריו עליו לצאת מיד לוושינגטון כדי להלחם בדמויות כגון קאמונרה השליט האימתני של 7 הפירמידות, הגנגסטר האמריקאני הידוע לשמצה אל קאפונה, איוואן האיום והגנרל הצרפתי נאפוליאון.
בתוך כל המהומה, לארי קושר קשרים מיוחדים עם אמליה ארהארט, שעוזרת לו לרסן את המהומה ולהציל את המוזיאון, ובו בזמן גם מתאהבת בו.

משהו ממש מצחיק שמצאתי באינטרנט:
אייקונים הולכים מכות חח




משפטי הידעת?
* ליאונרדו דה וינצ'י המציא את המספריים
*מי שלועס מסטיק בזמן שהוא חותך בצל לא בוכה
* במצרים העתיקה מי שהרג חתול נידון מוות
* יש יותר תרנגולות מאנשים בעולם
* ג'ינג'ים מתקרחים יותר מהר
* ברוב הפרסומות לחלב בטלויזיה משתמשים בתערובת של מים וצבע לבן במקום חלב
* זבוב חי כ-14 יום
* אם כמות קטנה של אלכוהול תישפך על עקרב הוא ישתגע ויעקוץ את עצמו
* פרפרים מרגישים טעם דרך הרגליים שלהם

מקווה שאהבתם.
מצאתי גם באינטרנט תמונות ממש מצחיקות הנה כמה מהן:







זהוו .. אם אהבתם תאמרו ואני אוסיף עוד מלא

מבצע:
1.
2.
3.
4.
5.
6.

פנויים - 6
תפוסים-0 
קרדיט לבלוג Dinamit

ועוד משהוו אחרון-
אני בצופים ואני ועוד כמה בנות קונות למדריכה שלנו לוח שעם..
ואנחנו לא יודעת איך לעצב..
אם מישהו/מישהי יכול לעזור אני מאוד אשמח ואני אפרסם אותו בלינקוק 24 ..
תודה

אוקיי מקווה שנהנתם מהפוסט 3>
ומקווה שתגיבו כי ממש אבל ממש השקעתי
לולי

נכתב על ידי לולי ((: , 11/7/2009 12:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,474

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללולי ((: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לולי ((: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)