לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילדה חולת סרטן.

ילדה שמנסה לשרוד, כל יום ויום אני נאבקת כבר 8 חודשים שאני שם. אני לא אתן לה לקחת אותי גם.

Avatarכינוי:  מנסה לשרוד.||בלוג של חולת סרטן.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

12/2007

לכל האנשים המקסימים ^^.


אמ..

וואו היו 44 תגובות פעם שעברה [ואפילו לא עניתי לכולם ככה שיכל להיות יותר:]

 

התגובות שלכן באמת מחממות ^^

 

רציתי להגיד תודה ענקייית לבת-שי ^^

שתעצב לי את הבלוג עוד מעט [:

ולמאיה/שמיינה D:

שהיא כ"כ תומכת ועוזרת 3>

 

ולכל המגיבים החמודים והתומכים שלא עניתי להם ><

אני ב-א-מ-ת מצטערת

אני לכולכם פה בתגובה כללית:

 

באמת תודה לכולכם.

אתם ממש תומכים ^^.

וכל מי שביקש אני אשמור איתו על קשר תמידי D:

 

ויש ילדה שביקשה את המסנג'ר שלי

כדאי לך לקרוא כמה פוסטים אחורה.. אני חושבת שזה בעמוד ה-2

אני בטוחה שתקבלי על זה תשובה (:

ביינתים מי שרוצה לשמור על קשר הדוק [:

[email protected]

 

ועכשיו כולכם בטח זוכרים את נטלי >"<

אז היא התקשרה התנצלה היא אמרה "חשבתי שאם היא תדע מה הבלוג היא תרחם עלייך."

 

אוווווף איך אני שונאת שקוראים לי מסכנה,

איך אני שונאת שמרחמים עליי..

אני לא מסכנה!!

אם אתם [חס וחלילה] הייתם נכים או בעלי מום או משהו כזה..

הייתם נהנים לשמוע ברחוב או בכל מקום שאתה הולך:

אוי יש לו [סרטן,מום,נכות..] איזה מסכן..

איך המדינה לא דואגת לכאלה...

אני שונאת שאומרים לי את זה!!!!

ו..אולי המדינה לא דואגת..

אבל אתם לא מבינים בכלל את ההרגשה של הדקירה שמישהו אומר "מסכן"

אני זוכרת שהלכתי פעם לחנות פאות [>"<]

[סליחה אני יודעת שזה מגעיל אתכם ]: ]

ואיזה אישה באה עם הילדה הקטנה שלה כנראה בשביל פאה לפורים.. [כי היה לה שיער ><"]

והאישה כל הזמן הסתכלה

לא הגניבה מבטים פשוט נעצה בי עיניים

אחר כך היא לחשה משהו למוכרת ויצאה משם.

המוכרת הסתכלה עליי במבט נגעל והלכה למישהי שהייתה מאחורה,הסתכלה עליי ואמרה לאישה הזאת:"אני מקווה שהיא מרוצה זה הלקוח ה-3 שבורח בגללה"

-אני נשבעת לכם בי שזה נכון.!-

ואני פשוט שילמתי והלכתי משם.

עם סכין בלב

 

]':

 

מה שכן,

יש עכשיו משהו שמעצבן אותי,

1. יש פה איזה מישהי בשם לילך שאני לא מכירה

שפשוט מקללת אותי בתגובות ><

 

 

אוו יש לי משהו מזה חמוד לספר לכם ^^

אתמול אחותי לא נרדמה,

אז היא באה אליי לחדר [באמצע השינה שלי ><]

ועשתה לי בוו

ולא התעצבנתי זה היה כזה חמוד ^^"

והיא גם המציאה שיר על חנוכה שזה הולך ככה:

חנוכה המדליק

את כל הנרות מדליק!

והיא שרה אותה שורה משהו כמו 40 פעם ואני ואמא שלי התפקענו מצחוק [;

 

 

ולסיכום:

החיים טובים [:

אבל לפעמים לא.

[יופי איזה מסקנות חכמות,יופי סיוון ><]

 

אוהבת,

סיוון

שמבטיחה שהפעם היא  תענה לכלללל התגובות P:

אז נשאר רק להגיב ^^

 

נ.ב שמתם לב לאופטימיות?

הבנתי שיכול להיות שאפילו מחר חיי ילקחו ממני

אז בוא ננצל אותם עד תומם (:

 

נ.ב 2 [סליחה על ההגזמה...] יש 2 בנות

שפשוט כתבו לי תגובה ארוכה כ"כ השקיעו ואני כתבתי להן תגובה כללית..

אני כ"כ מצטערת על זה ><

אז החלטתי שאני אגיב עכשיו לכולם שהגיבו בפוסט הקודם (:

וזהווו (:

 

 

תיראו מה יקנו לי:

נעלי אולסטאר בצבע שחור נכון יפות ^^

נכתב על ידי מנסה לשרוד.||בלוג של חולת סרטן. , 12/12/2007 13:33  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנסה לשרוד.||בלוג של חולת סרטן. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנסה לשרוד.||בלוג של חולת סרטן. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)