לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילדה חולת סרטן.

ילדה שמנסה לשרוד, כל יום ויום אני נאבקת כבר 8 חודשים שאני שם. אני לא אתן לה לקחת אותי גם.

Avatarכינוי:  מנסה לשרוד.||בלוג של חולת סרטן.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

12/2007

פוסט אחרון


אמ..

אני סוגרת.

 

אני חייבת פה תודה לכמה אנשים ><

אני באמת מצטערת.

 

שמיינה:

תודה על התמיכה (:

את האמת עזרת ^^

את באמת בנאדם טוב

 

אוהבת אותך 3>

 

בת שי:

הוואלה מבלבל הכל ולכן לא קיבלת את הפרטים כראוי ^^

 

אבל אני כ"כ מצטערת שעצרתי את כל התהליך באמצע..

יש לי סיבה..

 

זוכרים שאני חולת סרטן לוקמיה? [מוח עצם]

אז..

זהו שלא מצאו לי תורם,

ואני נאבקת על החיים שלי כרגע,

יש לי בחילות ,חום כאבים הייסטרים בראש בבטן

 

אני מרגישה נורא,

אני רוצה להשקיע את כל כולי בטיפולים

לכן לא יהיה ניתן להשיג אותי במייל .

 

אוהבת 3>

 

פעם אחרונה,

אני.

נכתב על ידי מנסה לשרוד.||בלוג של חולת סרטן. , 13/12/2007 19:55  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנסה לשרוד.||בלוג של חולת סרטן. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנסה לשרוד.||בלוג של חולת סרטן. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)