לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילדה חולת סרטן.

ילדה שמנסה לשרוד, כל יום ויום אני נאבקת כבר 8 חודשים שאני שם. אני לא אתן לה לקחת אותי גם.

Avatarכינוי:  מנסה לשרוד.||בלוג של חולת סרטן.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

12/2007

פרסום מייל.מיילים יתקבלו בברכה (:


[email protected]

 

הוא מכיתה ה' סילחו לי על הכתובת המזעזעת D:

 

 

כל מייל יתקבל בברכה 3>

 

 

 אני לא משתתפת אני סתם מפרסת אנשים חמודים ^^

[מצטערת לא יודעת לעשות קישור ><]

נכתב על ידי מנסה לשרוד.||בלוג של חולת סרטן. , 11/12/2007 13:53  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לי צורך שכזה לפרוק.


לפני 2 דק' בערך עידכנתי.

אבל אני פשוט חייבת לפרוק,

לפני כמה שניות התקשרה עליי ~~שחר~~

המדהימה שלי 333>

שקוראת פה בבלוג

ותמכה 3>

[אוהבת אותך ]

 

והיא סיפרה לי שיאנה הזאת קוראת פה.

והיא אמרה שכנראה  היא קיבלה את הכתובת מנטלי.

נטלי?

 

טוב לדעת כמה את אוהבת אותי.

טוב לדעת שהלכת ונתת את הבלוג ליאנה.

 

עכשיו אתם שואלים, מי זאת יאנה נכון?

 

ובכן,

יאנה ואני היינו חברות טובות את כיתה ג' בהיא הגיעה אליי הביתה לראשונה מתחילת כיתה א'

בכיתה ב' נולדה אחותי מירי.

היא נולדה בעל מום קטן

שעבר ..

זאת איזה שהיא מחלת פעוטות שאפשר לרפא.

אני לא זוכרת אותה אמרו לי אותה בכיתה ב' שהיא נולדה..

כבר שכחתי.

אבל  יאנה?

פשוט מול ההורים שלי צחקה על האחותי

ירקה עליה

כאילו הייתה בובה חסרת רגשות.

מירי הייתה כבר בת שנה וחודש או חודשיים,

כבר היו לה  רגשות ותחושות

היא פשוט התחילה לבכות בהיסטריה!

מאז?

אני לא סובלת אותה.

בכיתה ה' נתתי לה עוד הזדמנות

והיינו חברות די טובות,

עד שיום אחד מול כל הכיתה היא קרא את היומן הסודי שלי.

 

כאילו היא תיכננה את זה מראש.

 

ונטלי?

אני שונאת אותך עכשיו.

אני לא מאמינה שעשית את זה.

רק בגלל שאני חולת סרטן

תקעת לי סכין בגב?

זה אף פעם לא היה קורה אם הייתי בריאה.

אני מקווה שאת מרוצה,

גרמת לי לבכות.

 

אין לי יותר חברות כמעט.

אולי זה הגורל שנגזר עליי.

 

 

שחר ושירה.

אל תתחמקו ממני.

אתן היחידות שנשארו ]:

 

אני אוהבת אתכן 333>

ואת נטלי לא >.<

 

להתראות . 3>

נכתב על ידי מנסה לשרוד.||בלוג של חולת סרטן. , 11/12/2007 13:00  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שום קשר עם העולם החיצון.


שלום,

זאת שוב אני [:

 

אני מצטערת שלא עניתי לכולם לא היה לי זמן,

אני הרבה בבדיקות

 

חל שיפור במצבי (:

 

אבל אני רוצה להגיד לכולם

תודה ענקית (:

תודה שלא הייתה כמותה :]

 

אני באמת לא יכולה לתאר לכם,

כמה אני שמחה שאתם מגיבים.

 

אין לי כ"כ הרבה חברות שיתמכו.

אז אני רואה בזה תמיכה

 

זה בסדר אם אני אפרוק?

אני באמת צריכה את זה.

 

כל החברות שלי כבר די נגעלות ממני,

לפני המחלה הייתי ממש מקובלת והיו לי מלא חברות.

עכשיו נשארו לי רק 3

שחר - אין לך מושג כמה עזרת לי,

אני זוכרת שסיפרתי לך את בכית,

הלכת איתי לרחוב באמצע הלילה [כי ישנת אצלי]

והלכת איתי למרפאה

את אפילו בעצמך לא ידעת למה.

רצית שירפאו אותי ישר ^^

אני אוהבת אותך 3>

 

שירה-

את?

הכי עזרת לי מכולן.

אין לי מה להגיד יותר.

פשוט את כ"כ תמכת

הלכת איתי לבדיקות

 

אני אוהבת אותך 33>

 

נטלי-

את כל הזמן רבה איתי,

מסרבת לנגוע כי את טוענת שקשה לך.

זה באמת מעליב,

אבל בכל זאת את יקרה לי מאוד.

3>

 

****

בטח שאלתם מה כל זה קשור לכותרת.

זהו שזה לא (:

זה קשור:

 

בתגובות ...

ילדה חמודה מאוד ביקשה ממנה את האייסי שלי.

לא יכולתי להסביר  לה למה אין לי,

כי זה פשוט נורא ארוך,

אז אני אסביר פה:

לפני כ-4 חודשים בערך..

החברות שלי התחילו להתמעט ולהתמעט..

עד שכמעט נעלמו לי.

היה לי איסייקיו עם מלא מלא ילדים ^^

בערך 65

ורק 8 שמרו איתי על קשר .

נטלי.

רון.

זיו.

שירה .

שחר.

עודד.

רונה.

ואלכס [הבת]

אט אט כולם התחילו לנתק.

רון

אח"כ זיו

ואח"כ כל השאר

הרגשתי שבורה

ההורים שלי אסרו עליי להיכנס לאיסיקיו

[כי זה פשוט גרם לי לדיכאון נוראי]

ומחקו אותו ואת הסקיפ שלי ):

לכן אני נורא מצטערת חוץ מהמייל שלי אין דרך

ליצור איתי קשר. [אפרסם בהמשך]

אתם יודעים,

באמת כתבתי את הפוסט הזה כמה פעמים .

רציתי לספר על בדיקות ו"חוויות"

אבל פשוט לא יכולתי.

אני מצטערת זה גורם לי לבכות,

זה גורם לי חוסר אונים,

אני באמת מצטערת

אבל אני מעדיפה כרגע לא לספר.

 

סליחה.

עכשיו אתם בטח אומרים לעצמכם:

אז מה הקטע?

כל אחד יכול לזייף מחלה שכזאת ולהמציא תירוצים.

 

כי אם כן,

אין לי מה להגיד לכם.

שתהיו בריאים.

 

 

אני מקווה שקראתם הכל,

אשמח להחליף לינקים ^^

אני בדיוק עושה רשימות

 

שני דברים אחרונים:

מישהו יכול להכין לי עיצוב.?

לא מעוצב

פשוט תמונה לכותרת

ופיקסלים/כפתורים לרשימות?

אני ממש גרועה בזה >>"

אם כן תודה רבה :]

ודבר שני..

זה הבלוג הראשון שלי פה,

מזה פרו?

ולמה כולם רוצים את זה?

ואם אני יכולה לקבל אחד?

 

תודה רבה למי שיענה לי על השאלה אם הפרו

ותודה רבה למי שיסכים לעצב לי.

 

להתראות 3>

סיוון

 

ולכל אלה שלא הגבתי,

אני מגיבה עכשיו :]

נכתב על ידי מנסה לשרוד.||בלוג של חולת סרטן. , 11/12/2007 12:21  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

1,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנסה לשרוד.||בלוג של חולת סרטן. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנסה לשרוד.||בלוג של חולת סרטן. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)