לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

but i dont have this anymore


למקבוק שלי 3 פינות! 3 פינות למקבוק שלי! לו לא היו לו 3 פינות לא היה זה המקבוק שלי!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

הי כולם


וכמו תמיד לא עדכנתי מלא זמן ואני מעדכן פעם ב...

אז המדינה שאני עובר אליה היא וושינגטון, אני עובר באוגוסט ואפילו שזה עוד טונה זמן אני מחכה.

עברו החגים ועכשיו לומדים חודשיים רצוף איזה חרא

לומדים עד חנוכה

לא נורא אחרי חנוכה יש לי יומולדת 14!

 

הולכת להיות השנה טונה הופעות!

סליפנוט באים שבוע הבא וסימפל פלאן בעוד חודש, לא יודע אולי אני אלך

דוראן דוראן גם באים מתישהו אני הולך עם אמא שלי

ומטאליקה באים בואוגוסט וזו תהיה ההופעה האחרונה שאני רוצה להיות בה בארץ.

יהיה פצץ

 

הייתי המון בגלית ואני רוכב מלא על סקייט רק חבל שעכשיו חורף והכל שמה גשום.

צריך לבנות סקייטפארק מקורה!

אבליהיה בסדר.

 

טוב אני חופר פה רצח ויש לי עוד דברים לעשות

חפשו אותי בפייסבוק!

 

ביושששששששששששששש!!!!!

חחחח

נכתב על ידי the sexy eggplant , 28/10/2008 15:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של life's too short to be sad ב-28/10/2008 15:07
 



הי כולם


הי כולם מה המצב?

ובכן לא עדכנתי שנים

בקיצור הספקתי לתקן את הגיטרה שלי סופסוף, חזרתי לרכב על סקייטבורד וקניתי לאגרים ועכשיו הוא הרבה יותר מהיר, עשיתי פייסבוק ושוקס ועוד.

בקיצור היום זה חרא של יום.

קיבלתי 21 במבחן במטמתיקה.

אתם מבינים?

21!

פעם ראשונה בחיים שלי שנכשלתי במטמתיקה והשקעתי כל כך הרבה.

21! זה כל כך לא הוגן!!!

המורה הסאדיסטית שלנו למטמתיקה לא מבינה כלום מהחיים שלה.

המקצוע הזה הוא הורס את כולנו בעיקר שאנחנו לומדים אותו שעה אחרונה בשתיים.

בני גורן - תמות!!!!!!!!!!1

השבחה - תשרפו!!!!!!!!!!!!

אושרת ריכליס המורה שלנו - תעזבי אותנו באמאשלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לא בא לי לעסוק במטמתיקה כשאהיה גדול

אני רוצה באוניברסיטה ללמוד מנהל עסקים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סוף השנה אני טוחן את ספרי המטמתיקה שלי, שופך עליהם נפט ושורף אותם כליל עד היסוד!!!

FUCK OFF

נכתב על ידי the sexy eggplant , 5/10/2008 15:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליזע. ב-28/10/2008 14:14
 





Avatarכינוי:  the sexy eggplant

בן: 29

MSN: 

תמונה




4,175
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe sexy eggplant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the sexy eggplant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)