לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני,החיים שלי ושאר חיות מוזרות

החיים ה"סוערים" שלי סתם שפיכות לב, אהבה,לימודים,תפקידים.... כאלה דברים אתם יודעים...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

היי מלא זמן לא הייתי פה...


 

היי כולם!

היום גילתי שחברה טובה שלי ניסתה להתאבד והייתי ממש מודאגת אז סיפרתי למורה שלנו אז אל תכעסי עליי עשיתי את זה מדאגה ולא משום דבר אחר...

היום יש יום הורים ואני לא עוזרת במכירת עוגות (אנחנו מוכרים עוגות כדי להשיג כסף למופע סוף שנה...) בקשתי לעזור ולא נתנו לי...

אז חבר'ה תגיבו נדבר ביי...

נכתב על ידי , 30/12/2007 13:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני פשוט לא מאמינה...


 

אני רוצה לגלות לכם את סודי הגדול שנגמר.

סבתא רבה שלי נפטרה ואני שבורה!

הצילו תתחילו לנחם בקצב כי אני צריכה דחוף!!!!!!!

מחר יש הלוויה ואני מספידה אותה אני מקווה שאני לא הובח...

טוב זזתי תגיבו!!!!!!

נכתב על ידי , 16/12/2007 22:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוי אוי אוי זה מזה מסוכן לחיות,מתים מזה!


 

אוי כמה שהחיים מוזרים!

למה זה כל כך קשה לחיות?!

אתמול היתה מסיבה להלן והיה ממש כיף!!!

לא נישארתי לישון אצלה...

זה הזמן שתדעו על הבעיה שלי...

אני לא ישנה מחוץ לבית מתוך בעיה אבל כולם אומרים שזה יעבור ואני מחכה!

אז היום ממש נחתי ואתמול היה בצפר אז שום דבר מיוחד בתכלס...

בה ביי!

נכתב על ידי , 15/12/2007 17:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

גיל: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~nonoosha~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~nonoosha~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)