לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי:) עוד מישהי ברשימה


עוד אחת, שמחפשת את עצמה.

כינוי:  רק אני, עוד אחת בעולם:)

בת: 34

ICQ: 202677676 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

מסיבה


אז.... עכשיו חזרתי ממסיבה יש לי בדיוק 3 שעות לישון, כשאני צריכה לקום ב-5. מחר שבת סמינר בירושלים וזה די מפחיד. האקס מדבר/ לא מדבר איתי וזה משגע אותי. הוא בחו"ל ועד עכשיו הוא דיבר איתי בכל הזדמנות שיש. זה ממש מוזר. אני קצת לא יודעת איך לאכול את כל המצב הזה. אני מבזבזת מלא כסף שאין לי. והכי גרוע- בא לי להיות עם מישהו. פגשתי אתמול בעבודה שני עובדים חתיכים!!! לאחד יש חברה, השני צעיר ממני באיזה שנתיים. והכי נורא- אף אחד מהם לא שם עלי. אולי אלה ההורמונים , אולי אני בתקופת ביוץ, אבל הראש שלי רק מפנטז על כל מיני סיטואציות מיניות כאלה ואחרות. בזמן שהייתי עם האקס לקחתי גלולות שהפכו אותי לזומבי מבחינה מינית ועכשיו זה מרגיש כמו איזה סכר שנפרץ. הלוואי והייתה לי דרך לפרוק את כל התחושות האלה.

אני מקווה שיהיה סופ"ש שקט שיסמל את בואו של שבוע שקט ואף שנה שקטה.

לילה טוב!

נכתב על ידי רק אני, עוד אחת בעולם:) , 16/10/2015 02:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אני, עוד אחת בעולם:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אני, עוד אחת בעולם:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)