לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם עוד בלוג

מממ.. הסיבה שביגללה בחרתי את השם הזה לבלוג שלי היא: כי זה באמת סתם עוד בלוג!! לא תימצאו פה שומדבר מיוחד, סתם עוד סיפורים... עליי,ועל החיים שלי...החברים והידידים שלי.. על הסביבה והמישפחה שלי.. כל מה שמצפים מבלוג נורמלי.. אוהבת=] לולי

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 490282261 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

ייאיי! קמתי ל..


קמתי ליום חדש,

לבוקר חדש,

לשמש חדשה(בערך),

ואני עוד לא יודעת איזה מצב רוח יהיה לי היום..

האם אני יהיה...

בודדה?

עצובה?

כועסת?

מבולבלת?

שמחה?

מאושרת?

מיתרגשת?

ועוד ועוד ועוד...

בינתיים אני... אני עוד לא יודעת מה אני...

אני קצת שמחה כי

הלו!

יש לי מחשב חדש ואני מתה על הרעש שהמיקלדת עושה...:P

אבל האם זה מספיק כדי להעביר יום אחד בשמחה??

לוידעת. אמור להספיק... אבל... לוידעת...:\\\

כי זה סה"כ פאקינג י-ו-ם א-ח-ד!!!!

אבל... יש לי המון דברים על הראש שמפריעים לי עכשיו:\\\

כמו ה... חברה שרבתי איתה..

ורציני שאני מתה עליה אבל... כן כן,היא מבריזנית גדולה ולי ולמאי זה כבר הגיע עד כאן.

היינו אמורות אני היא ומאי להיפגש ככה ליראות איזה סרט לעשות מסיבת פיג'מות אבל כניראה שהחופש הזה לא נספיק לעשות אף אחד מאלה כשלישייה....

וגם מפריע לי ה...

הקטע שאני עובדת אצל הוטרינר שפה בשכונה ו... המון זמן כבא לא באתי!! בערך חודשיים ככה!!!

ובדר"כ זה היה על בסיס יומיומי...

אני לא יכולה אפילו להיתקשר עכשיו כי זה יהיה מבייש מידי אחרי מלא זמן שיכולתי לבוא ולא באתי...

ו..

יכול להיות שהוא ממש היה צריך עזרה בכמה מהימים........

ואני סתם יושבת בבית..

אז..

כן יש לי רגשות אשם...

איך אפשר להעביר את החופש בכיף ככה?

אהה???

איך?!

=[.

הדבר היחיד שיעזור לי עכשיו זה קצת היתחרפנות ככה,לשבת עד בשעות הקטנות של הלילה בחוץ

עם עוד כמה אנשים...

כי...

האור יום הזה כבר יותר מידי מפריע לי.. הכל יותר מידי שמח ואני צריכה קצת אווריה אפלולית כזאת,

אפילו תביאו לי קצת שירי רוק ופאנק כבדים,כי זה בהחלט מה שישקף את המצב רוח שלי.

דיי.

נימאס לי מהכל..

בוקר טוסט לכולם..

לולי.

 

נכתב על ידי , 10/12/2007 09:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה טוסטייי וסקסייי עם קטפופ=]]]]]]]]


יאללה אנשים אני הלכתי לישוןןןןןןןןןןןןןןןןןן

~עייפה לגמרי~

+

~משחקת אותה ערההה~

=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

אויששששש איזה יום ארוך היה היוםם...

שיהיו ימים טובים יותרררררררררררר

מאושפזת עליכם-XDD

לולי

לילה טוסט לכולם=]

נכתב על ידי , 10/12/2007 00:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אויייייייייי אני כ"כ מטומטמתתתת


פאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!

 

נסענו למסיבת חנוכה שהייתה לאבא שלי בעבודה,ורק עכשיו חזרתי...

הם חילקו כובעי ממתקים ארוכים כאלה,מכירים?......

מה שחראשההורים שלי לקחו גמלי!!!!!!!!..........

מה הקטע?!?!?!?!?!??!?!?!?

=[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[

במכונית פיתאוםםםם הייתי קצת בדיכאון כי היינו תקועים בפקק ולא היו בנים

שקסיים במכוניות שליד וזה פשוט ע-צ-ב-ן אותיייייייי [:(

אז חשבתי

יאללללללהההה FUCK UP!!!!!

וגמרתי כימעט את כללל הממתקיםםם

ושתבינו.. עוד אכלתי עוגה ניראלי על בסיס סוכר בילבד:\\

לא יכולתי להיתאפקקק!!

והשוקולד תמיד משפר את ההרגשה..

לא??.

אני כ"כ מפגרתת

סוסה שמנה שכמוניייייייי:\\\\\\

יהיה טוב................................

ערב טוסט=]

לולי

 

נכתב על ידי , 9/12/2007 19:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

57
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*~lolita~*~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*~lolita~*~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)