לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיגי עיצובים.


עיצובים איך שתרצו! חתימות! כפתורים ביקורות ועיצובים לבלוג :)

Avatarכינוי:  sigggi

בת: 31

ICQ: 473055690 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

סיגי עיצובים נפתח!!


היי אנשים!!! מה קורה חבר'ה??.

אז סיגי עיצובים נפתח! יהיו פה תחרויות שונות מבצעים והמון חתימות וכפתורים שאני יכין לכם.

כל מה שאתם צריכים כדי להזמין זה לכתוב לי בתגובות:

1. שם:

2. סוג עיצוב: (חתימה..עיצוב לבלוג..כפתור וכו' )

3.קישור של תמונה (הכי חובה!! )

4.מה לכתוב בעיצוב (אם לכתוב..)

5. אחר..(תוספות או כל הערה שתרצו).

 

אם אחד העיצובים לא יצאו לכם אז אני ינסה לתקן אבל אם אני לא מצליחה בפעם השלישית אז

אין לבוא לי בתלונות כי אני עושה את המאמצים הכי גדולים שלי.

אז...אני פתוחה להזמנות! יאאלה ביי

אבל רגע!! מה עם איזה מבצע קטן לפתיחה???

יאאלה מבצע!

.    2.    3.    4.    5.    6.

הזוכה מקבל/ת לינקוק+כפתור לבלוג

 

 

נכתב על ידי sigggi , 9/12/2007 14:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



52
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsigggi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sigggi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)