לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיי לייפ


תיסיס מיי בלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

מה עשיתי?


יום שני לא זוכרת כנ"ל שלישי ורביעי יו חמישי היה בת מצווה לעטרת ונינאל והם לא  חגגו באותו מקום אבל כן באותו זמן אז בסוף הלכתי לעטרת וההסעות היו בואתו מקום ושעה אז שהם שהבטיח לי שיבוא בא אבל החברים שלו שיכנעו אותו ללכת לשל נינאל אז הוא ירד מהמונית והל באוטובוס אצל עטרת היה מה זה כיף...כמה אכלתי.....יום שישי לא זוכרת כנ"ל שבת ביום ראשון מבחן באנגלית מורה פרטית באנגלית לקחתי לה בטעות את העיפרון.....יום שני קבענו עם מי לעשות מלחמת שלג יום שלישי המשכנו לקבוע היום בסוף עדין לא ירד אב ירד(האמן)! וזהו ביי

נכתב על ידי , 30/1/2008 16:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואו


ואו מלא זמן לא עדכנתי

יום שישי לא זוכרת ביום שבת שהם התקשר אליי ופגשתי את האח הקטן שלו בנינו זולה ואז פתאום רפי קרן וויקי הגיעו וזה בעצם הזולה שלהם....אז אנחנו ביחד זה גם עם יובל שהיה איתנו מהתחלה אז ניקוש באה יום ראשון מורה פרטית באנגלית שני רגיל כנ"ל שלישי ביום רביעי לא הרגשתי טוב לא הללכתי לבית ספר ביום חמישי היה בת מצווה לעדן .ה. ואז אח שלי שהוא די גי היה שם ועיצבן אותי .....יום שישי נפלתי על הגב בצופים יון שבת ישבתי והשתעממתתי  היום מורה פרטית וזהו

 

נכתב על ידי , 20/1/2008 20:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבת עד חמישי


שבת לא זוכרת ראשון גם שני בן דו של אמא שלי באה אלינו מרוסיה עם אשתו והבת שלו יום שלישי לי ולשהם היה חודש והוא חשב שזה היום ולא הביא כלום אני האבתי לא סוכריה יפה כזאת וגדולה על לב בפנים יש לב מגומי יום רביעי לנינאל (נינה איך שאנחנו קוראים לה) היה בת מצווה קניתי לה בלבונים היום היה לעדן .ה. בת מצווה ולא הבאתי לה כולם והיא הביאה הזמנות לבת מצווה שלה..והיום עוד בן דוד של אמא שלי אבל אחר בא אלינו.
נכתב על ידי , 10/1/2008 16:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN על I אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N על I ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)