לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DaNiEl !!



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

מי אני ?!


טוב אני לא באמת יודעת מי אני ,

אני סתם ילדה ..

כאילו , ..

אני לא יודעת אם אני פריקית, סטייליסטית וכל השטויות האלה ..

אני יודעת שאני ?!

זאת אני !

ואפחד לא ישנה אותי !

הנה , נגיד אתמול?!

עשיתי ת'טעות של החיימשלי ...

עשיתי החלקה ופוני לצד רק כי מישו אמר לי שיהיה לי יפה , ועכשיו כולם

אוהבים אותי וכל זה ..

אבל ?!

אני רוצה שיאהבו אותי בזכות מי שאני לא בלל זה שאני יישתנה ,

דיברתי על זה עם ידיד שלי ..

והוא אמר לי שאני פשוט הורסת את עצמי ,,

שאני מקלקלת את עצמי

בשביל שאנשים יאהבו אותי ,

והוא צודק .

לא היינו בקשר טוב כי הוא חשב שאני פוזאיסטית ..

אבל ..

תראו את זה ככה .

הוא נתן לי הזדמנות שניה (:

 

זהוו ..

ביי ביי

נכתב על ידי , 10/12/2007 10:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 354661549 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל =][= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל =][= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)