לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

so.....



Avatarכינוי:  noorchy

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

ששששללללגגגג






איזה כיף יורד אצלי ביישוב שלג!!!!!!!!!!!!!

היום בבוקר אמא שלי העירה אותי בזה שהתחילה לצעוק שלג שלג שלג חחחחחחח

ויצאתי עם הכלב שלי לשלג והוא התחיל לאכול אותו ויש לו זקן אז שהיסתובבתי אליו ראיתי שהזקן שלו נהיה לבן לגמרי וזה היה כל כך מצחיק והיום אין לנו בצפר ישששששששששש [למרות שזה יהיה היום השלישי שלי ברצף שאני לא אהיה חחח]

ואני מקווה שעוד מעט אני אפגש עם חברות שלי ונסתובב בכפר זה יהיה ממש כיף

 

המנצחת במבצע הקודם היא חברתי אחין!!! 

 

www.israblog.nana10.co.i/478831l

 

ולמבצע:

 

1.2.3.4.5. 6.7.

 

8.  9.10.

 

 

3 הבלוגרים שינצחו וזכו ב3 פוסטים עם קישור בגודל 36






















 

 

נכתב על ידי noorchy , 31/1/2008 08:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



whit night




משילשום בשעה 7.30 בערב עד אתמול בשעה 6.00 בבוקר הייתי בבצפר למה אתם שואלים כי היה לנו לילה לבן...

בלילה הלבן עושים ארוחה כיתתית פעילויות ומשחקים....

הינו צריכים לבחור נושא ובחרנו מקדונלדס ובורגר קינג ביקשנו מהם את כל דברי האוכל וכאלה דברים והכנו שלטים 100ממים חחחח.. הכנו כזה שלט של בורגר קינג ושל מקדונלדס ויצא אחד על אחד!!! אח''כ הכנו שלט של רונלד [הליצן של מקדונלדס] ומיתחתיו כתוב ''כיתה ז'3 mלכים כי זה היה ה m של מקדונלדס ומלכים מבורג קינג [איזה רעיון גאוני]

והיה ממש כיף בערך בשעה 4.00 בבוקר אירגנו מסיבה ואז יצאנו לשחק

 כדורגל ולא ראו כלום זה היה פשוט מעולה ועשינו עוד מלא דברים כמו חידון ט''ו בשבט וגיליתי שהמורה שלי למדעים שונאת אותי בוהו.....

והיה ממש מצחיק וב- 6.000 הלכתי הביתה ויודעים עד מתי ישנתי?

 

16:45 חיחיחיחי

 

 


 

 

 

שאלון שגם מצאתי באיזה שהוא בלוג

 

מה עדיף - מחשב \ טלויזיה \ מוזיקה ?  גם גם וגם

מהי מארץ האהובה עלייך? עוד לא בטוחה..

מה הכי כיףף לעשות בשעות הפנאי ? ריקוד שירה להיות עם חברים משפה החיות שלי ועוד

מהו המקום הכי מועדף עלייךך ? אילת

מהו החפץ החשוב לך ביותר :כל דבר שיש לי...

מהו הדבר הראשון שאת עושה כשאת קמה בבוקר ? מנסה לחזור לישון

מהו הדבר האחרון שאת עושה ליפני שאת הולכת לישון ? מנסה לא לדבר כדי שאמא שלי לא תשים לב לשעה חחח...

כשאת נוסעת למקום כלשהו למיספר ימים - מהו הדבר שב-חיים- לא תישכחי בבית ?פלאפון

ג'ינס או טרנינג ? ג'ינס

ג'ינס רגיל או סקיני ? סקיני

טרנינג קצר או ארוך? ארוך....

טייצ' או שורט ? שורט

שורט או  חצאית?חצאית

חצאית או מיכנס ? גם וגם

גופייה או סוודר ? גופיהה

שרוול ארוך או קצר? קצר D:

סטרפלז או רגיל ?סטרפלז

שימלה או טוניקה ?טוניקה

סנדל או מגף? תלוי...

סנדל או קפקפים ? כפכפים

מגף או קפקפים ? כפכפים....

נעל ספורט או נעל בית ? נעל בית

נעליים או יחף ? יחף

עקב או בלי ? בלי

שיער - פזור או אסוף ? תלוי D=

קצר או ארוך ? ארוך

חום או בלונדיני ? חוםם.. (:

קיץ או חורף ? קיץ שולטטט

קולה או ענבים ? קולה 

קפה \ שוקו \ תה ? שוקו

גלידה - בכוס או בגביע ?בגביע 

שקיעה או זריחה ? גם וגם

בגדים - עדיף שיהיה נוח או יפה? גם וגם..[=

מעצבן - שיעמום וחורף

מצחיק - הרבה מאוד דברים...חחח....

תכונה רעהה : התלהבות יתר חחח... ואי סבלנות

תכונה טובה: הסתגלות בכל מקום חחח...

 

ולמבצע:

 

      1.    2.   3.  4.

איזה חמודים..............

 

תפוס: 1,2,3 נשאר עוד מקום אחד....

 

 

טוב בה ביי לבנתיים לאב יו



 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי noorchy , 25/1/2008 20:28  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המנצחת היא מ!קה....


israblog.co.il/493623

נכתב על ידי noorchy , 23/1/2008 19:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

478
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoorchy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noorchy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)