לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 70415599 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

פרק 3


פרק 3

 

"רגע אבל לפני זה רציתי לישאול אתכם משהו"אמר טום.

"מה" שאלו ביל יוליה ואמילי המשיכה ליבכות ..

"חשמתי שהם כבר אנחנו טסים מיפה שנטוס לגרמניה מה אתה  אומרים "שאל טום

"אני אומר שאין בעיה בכלל ראיון מצויין מפורטוגל לגרמניה אף אחד לא ימצאה"אמר ביל

"סבבה אין בעיה" אמרה יוליה

עלו למלאה ואמרו לחבר'ה את הבסורה והתחילו לערוז...

"אממ יוליה אני ממש יתגעגעתי עלייך יפה שלי "אמר טום

"גם אני עלייך"אמרה יוליה ואם יתנשקו =]

גוסטב יושב לבד עצוב ופיתאום תפיקה בדלת כל הבנות יסתתרו הבנים פתחו את הדלק אם מקלות של הוילון כדי להחטיף למיתנקשאממ פותחים את הדלת  ושמה עומדת חברה של גוסטב אנטה ...

"היי"אמרה אנטה...

"מה קורה כאן"שאלה אנטה

"אווי אנטה חשבתי שכבר לא תבואי אנחנו טסים לגרמניה"אמר גוסטב וביל ..

"למה אתם משאירים אותנו לבד" אמרה אנטה "את לא לבד אתם באים איתנו "אמר טום וחיייך לאנטה .

"נכון שזה נהדר"אמרה יוליה

"כן נהדר אז מה אנחנו גם צריכים לערוז?"שאלה אנטה .

"לא רק לעזור לנו לערוז!!!"אמר ביל ופיזר חיוכים

"אוקיי "אמרה אנטה ויצתארפה לעזור...

אם הגיעו לשדה התעופה וגילו ש...

 

 

בפרק הבאה

נכתב על ידי , 15/12/2007 11:51  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יו אני לא ...נכון יו איזה כוסון


למטה...

 

נכתב על ידי , 12/12/2007 15:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 2


 פרק 2

 

את אמילי חברה של יוליה{חברה שלו }

בשירותים צועקת ...

טום  ניכנס לשירותים ושואל מה קרה מה ?..

ואז רואה שכתוב אל המראה :

אמילי חכי עוד ממש טיפה והדם שלך היה מרוח אל המראה הזאתי ..

"אני לא מעמין" אמר טום

"מה כבר עשית" שאל טום

"אני לא יודעת לא עשיתי להם כלום "אמרה אמילי בבכי

"מי זה הם" שאל טום

"אני לא ...יודעת "אמרה אמילי בבכי

יוליה ניכנסת למלון וצועקת "שלום טום ו....אמילי למה את בוכה"

רצה ומחבקת אותה..

"זה מה שקרה" אמרה אמילי בבכי ..

"מה עשית כבר?" שאלה יוליה

"כלום לא עשיתי כלום"אמרה אמילי

"טוב.אני מאמינה לך !!!"אמרה יוליה

"טוב מה עושים "שאלה יוליה ומיסתקלת על טום ומחבקת אותו

"טום מה המצב אם המיל...שייק?"שאל ביל

"אמילי מה את עושה פה ?ואלמה את בוכה ?"שאל ביל

הצביע יוליה את המראה

"אימל'ה אני לא מאמין מה עשית"שאל ביל
"זאת הבעיה אני לא יודעת"אמרה אמילי

"טוב אנחנו טסים מהמלון הזה !!!"אמר ביל

"בואי נלך לארוז "אמר ביל

"כן כן "אמרו יוליה אמילי וטום..

 

הפרק הבא

נכתב על ידי , 12/12/2007 15:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjulia=tomi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על julia=tomi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)