לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


ייאא

כמה זמן לא הייתי פה!!!!!
טובב

בקצרהה

בנדוד שליי ודוודים שלי וכולם הגיעוו

לארץ מניויורקק

והם גרים לייד ביצפר

אז כל פעם אני הולכת אליהם במקום הבייתתהה

וזה מממזה כיייףףף!!!!!

והיום (ראשון למקרה שלא ידעתם) שניי הייתה אצלם

והראתי לה משחקק מזה מגניב בפליסטישןן

והיא דיי טובה בזהה XD

חוץ מזה

היה מבחןן במורשת וטעיתי במשווו

יאאלללה גמכןן

חגי ישראל- זה מה שיזיז לי בחיים...

וממ..

זהוו

סתםם

יום נחמד וחביב

ווראאאאאאאגיילל

זהוו

ותגייבוו!!!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי טווליי , 23/12/2007 20:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  טווליי

בת: 29

תמונה




55
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטווליי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טווליי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)