לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love is my life.



כינוי: 

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008


פתחתי בלוג:] כדי שתכירו אותי יותר טוב פוסט הכרות:]

 

 

 

 

 

 

 

כללי:

1.   שם ומין? דניאל,נקבה 

3.   מגורים? רעננה עיר פשע.

 

 

דעות:

13. עמדה פוליטית (ימין/שמאל)? שמאל.

14. מפלגה? אני מחכה למנהיג חזק שיוביל עם מפלגה טובה.

15. אידיאולוגיה? מורכבת

16. צמחונות? אני לא צימחונית.

 

תחביבים:

17. מנגנ/ת על משהו? לא....

18. ספורט? התעמלות. פרשתי.

19. מוזיקה? אלקטרו והרבה!

20. תחביב מיוחד כלשהו? צילום , חברים

21. תנועת נוער? ממש לא אני.

אופי:

26. תכונה אחת טובה? יודעת להיות חברה טובה

27. תכונה אחת רעה? עצבנית ברמות.

28. נקשר/ת בקלות? כן, יותר מידי לפעמים.

29. חברותי/ת? מאוד.

30. מושפע/ת מלחץ חברתי? לא.

31. תכונה בולטת? ביטחון עצמי..?

32. נלחצ/ת בקלות? כן.

 

העדפות:

33. גיטרה או פסנתר? גיטרה.

34. מסיבה המונית או שיחה אינטימית? שיחה אינטימית בד"כ.

35. ים או בריכה? ים.

36. נגב או גליל? נגב

37. עיר או כפר? עיר.

39. מישור או הר? הר.

40. להקה אהובה? אין , זמרים בודדים

41. דמות היסטורית אהובה?  צ'ארלי צפלין.

42. מקצוע אהוב בבי"ס? הברזה נקרא?

 

עתיד:

44. ילדים? המון.

45. נישואין? כן.

46. במה נראה לך שתעסוק/תעסקי? מדריכה בהיתעמלות

47. לימודים גבוהים? כן?

48. שאיפה? להגיע גבוה

 

סקס, אהבה וכאלה:

49. יש חבר/ה כרגע? כן.

52. מאוהב/ת במישהו/מישהי? כן.מאוד.

54. היית במערכת יחסים רצינית? לא.. נראה מה יקרה עכשיו

 

קולנוע וטלוויזיה:

61. תוכנית ילדים אהובה? הפיג'מות.

62. תוכנית אהובה? ארתור

63. ז'אנר מועדף? אימה.וקומדיית נעורים

64. שחקן/ית? ג'וני דפ.

65. במאי אהוב? טים ברטון.

66. סרט אהוב? וואו. הסרט שעולה לי עכשיו זה מים אפלים.

67. סדרה מצויירת אהובה? אמממ לא עולה כרגע שם לראש.

 

 

 

 

ותמונה שלי לסיום:)


 

 

 

 


 

נכתב על ידי , 18/8/2008 22:36  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של shaeni ב-21/8/2008 19:51
 



לדף הקודם   
דפים:  

2,411
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאלושששש=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאלושששש=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)