לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cornelious the 3rd


ואיי מכירים את זה שאתם מחרבנים ואתם פוגעים בול במים ואז עפים אליכם טיפות...או שאתם מנגבים וניהיה לכם חור בניר ואז אתם רואים חרא על האצבע.....ומכירים שאתם מחרבנים ואז יש את הגליצים האלה מסביב, איזה מעצבן זה? אזזזז כן...אני לא יודעת מה הנקודה שלי בכל זה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

And isn't it ironic... don't you think?



היי...הפעם נראה לי זה מצליח לי, אז קבלו...
(פשוט כדי להמשיך לכתוב בבלוג כרגיל, אני חייבת קודם לסיים עם זה)





המראה המתוכחם של הטמבל....





עם ענת וטל..חחח, קלטו ת'חזה שלי, הטירונות לא עשתה להם טוב...סתאאאם...





עם אינה וטל במטבח...
"ROCK ON"





שוב מטבח...רק שאני התחלפתי לפיאנה (פופקה) חברתי היקרה...!!!!





ליטל בכלוב המטבחי...





*הצצה בלעדית אל מאחורי הקלעים של עשיית האוכל...*
ה"טבח" ביקש שניצור את הרגע המרגש שבו הוא מכין את מעדניי חדר האוכל...

טוב, די עם המטבח.............





אלו הם המגורים שלנו....אחחחח, איך אני מתגעגעת למחלקה היקרה שלי...





וזה האוהל הכוסון שלנו...ביתנו היקר והחם...אמממ..טוב, בעצם הוא לא היה כל כך חם...בעצם הוא היה קפוא וחדיר לרוחות וגשמים...
אבל הוא עדיין כוסון...





ובגלל יופיו המדהים, הוא זכה לעוד תמונה...
הקאסה היקר שלנו....





וככה הוא נראה מבפנים...(וככה טל נראת מבחוץ)...
מאחוריה זה המיטה שלי..כמובן שנדפקתי בסוף ליד היציאה שלא כל כך נסגרה וקפאתי שם למוות...אבל לא נורא אני וטל ישנו כפיות...חחח..





רגע מרגש של קילוף הפומלה ע"י פופה...כולם התרגשו...אבל היא הייתה מרה בסוף...כמה חבל...





ענת ליטל ואילנה בפריקסט...
אין הרבה מה לומר...





אני וענת הג'ינג'ית......





ושוב פופקה וטל ואני עם סילסול עצבני....





וזה אני בבוטקה בשמירה עם פופקין יקירתי...אלו היו השעות הכי כייפיות בכל הטירונות לדעתי....

מי מנחש מה אני עושה...?!?!?!!?!?
















?!?1











?!?!!?













?!!?!?















?!!?1?!?









טוב נו, נגלה לכם....












חחחחחחחחחחח















אני מגרדת את המסטיק אחרי הבלון הכי ענק בעולם...טוב, אולי לא "הכי", אבל הוא היה גדול....
ניסיתי ללמד את פופקין המפגר איך לעשות אבל הוא טיפש מידי בשביל זה...חא חא חא....
סתם....אוהבת אותך...!!!!!





זאת הצומת עליה שמרנו....
אני מתגעגעת אליך צומת יקרה...





אני גם מתגעגעת למכוניות עם הערסים ועם הטראנסים שלהם שעצרו בתחנה ועשו בלגאנים....





ואני גם מתגעגעת למ.ק. החמוד שלנו...וללהתווכח על מי יודיע בו כל חצי שעה....
וגם ללריב על הכיסא, מי ישב מתי...(איזה באסה שאין לי תמונה גם שלו...איך יכלנו לפספס..?!?!?)





מי זה...?!?!?!!?1
אחאחאחא....
טוב נו, לא כזה מצחיק...





הצבע השולט...........!!!!!





טוב, ולסיום תמונת השתלטות על העולם....!!!
מוהאהאהאהא...!!!!!!!


וואו...טוב זה היה הרבה....
מקווה שלא יהיו עכשיו בעיות עם השמירה של זה....

קיצר, עכשיו שסיימתי עם זה, תצפו לראות אותי פה לאיטים קרובות יותר...כי דווקא די נהנתי ושכחתי בכלל שזה די נחמד וכיף כזה....

אז ביי בנתיים.....





חא.
נכתב על ידי , 27/3/2006 17:13  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פפפסססט....יש לך פרה במקרר....


 

היי היי...תנחשו מי...?!?!

 

וואי, לא תיארתי לעצמי שאני עוד אחזור לפה פעם...אבל מגורמים כאלו ואחרי אני כאן...וואו...מוזר....

 

ממה להתחיל...?!?!?

 

אני אנסה שלא מהצבא...כי זה משתלט עלי..וזה לא משו שרציתי שיקרה....

 

אמממ....

 

טובב....

 

אבל אין לי משו על הראש עכשיו....

 

אז אמממ...טוב, נו אני אשים תמונות...ותנחשו של מה...?!?!?!

 

נכון....!!!!

 

של צבא....!!!!!

 

סורי...לא יכלתי לשלוט על זה....

 

http://i9.photobucket.com/albums/a66/makushka/DSCF0656.jpg

 

http://i9.photobucket.com/albums/a66/makushka/DSCF0655.jpg

 

http://i9.photobucket.com/albums/a66/makushka/DSCF0665.jpg

 

אוווף....קיבינימת...#@!*?&#@%$#!@~*)?Q~ (למה זה עשה לי גם קישור?!?! איזה דפק..)

זה אפילו לא יכול לשים לי תמונה....

מה, כבר שכחתי איך משתמשים בזה בכלל או שפשוט שונאים אותי פה....

 

טוב דיי...אין לי כוח אפילו לפרט.....

 

זהו הלך לי כל החשק לחדש...הייתי שמחה ועכשיו לא...!!!

יש עוד פול תמונות אבל יאללה אין סבלנות....

 

קיצר אני הולכת מפה...

 

חחח..זה מצחיק לי פתאום, עד כמה משהו כזה קטן יכול לעצבן אותי...

יש לי באמת עצבים חלשים...

חחחח...נשבעת לכם שהלך לי המצב רוח...

זה הכל בגלל הצבא..הוא הופך אותי לבן אדם דכאוני.....

 

אני שונאת פוסט ריק ועצוב בלי שום תמונה ובלי שום כלום.....

הלכתי לחתוך ורידים...........................

 

אז יאללה...ביי....

 

נכתב על ידי , 12/3/2006 20:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 36

ICQ: 290249012 

תמונה




5,558
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*MakushkA* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *MakushkA* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)