לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

close your eyes and please


don't let me go

Avatarכינוי:  האבנית הקטנטנה P:

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009


אני שנים לא נכנסתי לפה ואני חשבתי שאני כבר יסגור אותו אבל כנראה שטעיתי

כייף לחזור לכתוב לפעמים (:

אז נוצרה בעיה חדשה :S

אכן וב לי ואני אכן מאושרת אבל...

מה שמעצבן אותי זה הקשר של אנ שים מסויימים.

אומנם זה נשמע מגעיל מצידי שאני אומרת את זה אבל מה אני יעשה זו האמת =\

יש לי חברה ויש לי חברים שלא מפה

אז נהנתי מהעובדה שהם לא ביחד ושהם לא מכירים אחד את השני

כי אין לי היסטוריה כלכך טובה עם החברה הזו.. =\

אז שמחתי מהעובדה שלא כולם מכירים

אבל המצב השתנה.. כולם הכירו את כולם -,-

וזה מה שמפחיד אותי.

אני לא רוצה להישאר לבד.

ואני לא רוצה שהם ישכחו אותי כי הם חשובים לי

אבל מה זה יעזור עם נזה מה שיקרה בסוף

למרות שהם אומרים שזה לא יהיה ככה..

אבל קשה לי להאמין בזה..

קשה לי כבר להאמין בהכול...

נכתב על ידי האבנית הקטנטנה P: , 20/2/2009 00:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,801
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאבנית הקטנטנה P: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האבנית הקטנטנה P: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)