לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

aviv




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


היי..

אני יודעת שאני מוזרה..

יש כאלה שאומרות שהן פריקיות ושזה לא נכון!

אבל במקרה הזה..

אני כן!

ויש מלא בנות..

שיודעות את זה!

ויש כאלה..

שלא!

קייצר ,

היום , אני ממש מאושרת!

אני פשוט לא יודעת למה..

כמה יצא!

ואני שמחה מזה..

מה שבטוח! D:

טוב אני זזתי..

אני אכתוב בהמשך עוד פוסטים!

 

אוהבת ,

אביב.

נכתב על ידי * aviv * , 12/12/2007 17:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  * aviv *

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל* aviv * אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על * aviv * ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)