לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נסיכה של אהבה

הוא יהיה יפה אל תדאגו.... אם הוא לא יפה ...אז שלחו לי מייל... : [email protected] ואני ייטפל בזה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


העיי חמודים!!

 

ממצב??

 

איזה כיתה אתם??

 

מה השם שלכם?

 

כמה אחים אתם??

 

בני כמה אתם.???

 

אם אתה רוצים לענות על השאלות הללו תשלחו לי תגובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 17/12/2007 18:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




השלמתי עם חבר שלי =]]

 

איזה כיף זה להשלים עם חבר נכון??

 

 

קוראים לו לירון?!!?!

 

נכון שם יפה??

 

ולי קוראים בר?!!?

 

נכון שם יפה??

ואם השםשלכם גם יפה אז שלחו תגובה עם השם שלכם....

 

אוהבת בר...

נכתב על ידי , 11/12/2007 01:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 25

ICQ: 451460267 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~!~מש*קה 2נש*קה~!~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~!~מש*קה 2נש*קה~!~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)