לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ואד דה פאק


שלום לכולם אתם מוזמנים להיכנס לפלוג שיליי מתי שאתם רק רוצים והלוג שיליי יעסוק בעיקר בחיים האישים שיליי....! שווה להיכנס אני מחכה לכם :-)

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 204049248 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

2/2008

סיימתי.....?!


הלך לי טוב ביום האחרון של התחרות......XD

אפילו השגתי תמונה של ארז (סורי שאני לא יכולה להראות אותה פשוט זה נמצא בפלפון שלי ואני לא יודעת איפה הכבל יו אס בי שלו).

יש לי גם תמונות של חברות שלי מהתחרות אבל כמו שאמרתי אין לי את הבכל.... :-(

טוב לא נורא פעם הבאה באליפות אם אני יעלה.......???

 

בע ביי אוהבת אותכם.....3>3>3>

נכתב על ידי , 12/2/2008 15:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוקדמות יום א'.....!!!


סיימתי את היום הראשון של המוקדמות והצליח לי בגדול.....XP.......!

ראיתי את ארז הוא כזה חתיך וגם הוא שחה מזה טוב.......XD......!

נשאר לי את מחר לשחות ואז אין יותר מה לשחות....!

אבל אני צריכה לראות עם עליתי למוקדמות.......???!!!

 

אוהבת אותכם בע בייי

נכתב על ידי , 8/2/2008 21:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוקדמות.....!


עוד יומיים מוקדמות אליפות הארץ......!

ואני צריכה לשחות 200 חזה 100 חזה 200 מעורב 200 גב......(איזה באסה שאני צריכה לשחות את ה200 מעורב אני כל כך שונאת את הפרפר בהתחלה).

אני יראה את ארז  XD (....תקנאו....).

אין לי כל כך הרבה מה לכתוב אבל יהיה לי אחרי המוקדמות שזה יהיה ביום שבת או ראשון ואולי אני יצליח להביא בגם תמונות של כל מי ששוחה איתי.....!

 

 

בע בייי אוהבת אותם.....3>3>3>

נכתב על ידי , 6/2/2008 15:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





221
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , ספורט , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדורוושש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דורוושש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)