לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של אורוששש=]!

היי אני אור!!!!!! אני בת 9 וחצי מאשדוד.. אני אוהבת מאוד חיות אפילו יש לי תוכי בבית!! קוראים לו טויטי והוא הכי חמוד בעולם!!!! בבלוג הזה נדבר בעיקר על חיות...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

אוקיי אז.. מה קורה במדינה?


אוקיי אז.. מה קורה במדינה שלנו?

 

אז ככה...

מורים שובתים...... מה זה אומר?

אוקיי נציג ארגון המורים רן ארז ,אומר שבכיתות התלמידים יש המון תלמידים..

וכולכם עכשיו יושבים וחושבים...   so what?

אז... כולכם

כן אתם כן

גם זה שיושב לידכים כן כן

תנסו ללמד 40 ילדים בכיתה צפופה......

ונראה אם תצליחו יותר טוב...

עד כאן ארגון המורים...

 

 

 

ועכשיו בואו נתעסק

קצת מה כן מעניין את ראש הממשלה...

אותו מעניין ועידת אנפוליס

כן מה ששמעתם טוב ...

מה זה אנפוליס

אנפוליס זו ועדה שבה אנחנו עושים "עסקים" אם הערבים זה אומר שנותנים להם חילים שלהם,והם אומרים ששלנו מתים... נכון "נהדר"?

טוב , תכתבו על זה תגובות....

יאללה ביי

 

נכתב על ידי , 11/12/2007 14:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 25

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורוששש=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורוששש=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)