לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של אורוששש=]!

היי אני אור!!!!!! אני בת 9 וחצי מאשדוד.. אני אוהבת מאוד חיות אפילו יש לי תוכי בבית!! קוראים לו טויטי והוא הכי חמוד בעולם!!!! בבלוג הזה נדבר בעיקר על חיות...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

חדשות ירוקות


היגעתם לחדשות הירוקות מפי אור ברקאי.

ברחבי הארץ ישנן מספר זעום של אזורים המוגדרים כ"גינות כלבים" בהם יכולים בעליהם לשחרר אותם לרוץ חופשי מבלי להפוך לעבריינים. הצעת חוק של ח"כ ליה שמטוב קראה לחייב ראשי רשויות להקצות שטחים שכאלה בכל עיר אך ועדת השרים לחקיקה דחתה את הרעיון

~תגיבו~

נכתב על ידי , 29/2/2008 20:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 25

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורוששש=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורוששש=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)