לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקרציה מעולם אחר...


הבלוג יספר על החיים שלי ואיך אני חיי אותם או בקיצור חיים בעננים..!

Avatarכינוי:  ברצי קרצי

בן: 31

ICQ: 218208616 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

לסגור או לא לסגור....


ייאיי!

אותותו יומולדת שלי ואני יהיה בן 15.... אתם יודעים גיליתי הרבה דברים על התאריך שלי.... גיליתי למשל שהתאריך הלידה העברי שלי עבר... ז"א שאני כבר בן 15.. ו... יש הרבה אנשים שהם צמודים בימים אלי ליומולדת... למשל.. יש את המורה הערבית מהישרדות.... שהיא ב- 16.2  והאחים עופר וכפיר ב- 18.2 ואורפז חברה שלי ממזמן... 17.2 והאחיין שלי... וואן גוך (הצייר הזה שחתך לעצמו את האוזן...) 17.2 חחח... ועוד המון.........

היה די מוזר...

וקרה עוד משהו בימים אלו!

אחי בא אלינו עם חברתו החדשה אתם לא מאמינים הוא פינגוין! (דוסניק...)

וגם היא שומרת... וזה מפחיד....

והם רוצים להתחתן!

אתם לא מבינים כמה אמי מבכנה שהיא צריכה לפגוש את כל אויביה בערב אחד... שתי הסבתות שלי והסבא ויסמין... שאמא שלי לא בקשר איתה כל כך בזמן האחרון...

בהתחלה שהם נכנסו רציתי ללחוץ לה את היד ולחצתי ושכחתי לגמרי שאסור אבל הם לא אמרו כלום... סוף אמא אמרה לי שאסור ואני כזה אומר: מה זה השטויות האלא! איףףף הדת הזאתי חירפנה לא רק את אחי אלא גם אותי....

שטויות...

בסך הכל עבר עלי שבוע די בסדר קיבלתי בבוחן בפיזיקה 85... היסטוריה 50... אנגלית 80.... טמוטומתיקה.... 100...

בהיסטוריה אני עוד ישתפר...

לא יודע בימים האחרונים אני חושב שאני רוצה לסגור את הבלוג כי אני הכל הזמן מתאצל לכתוב פוסט ועוד פוסט ועוד פוסט וכו'...

אני רוצה מאוד לסגור את הבלוג...

אני עושה הצבעה!

מי רוצה שאני יסגור את הבלוג?

 

לסגור- 50%

לא לסגור 50%

 

קולות שהצביעו: 2

 

עם אתם רוצים להשפיע תגיבו....





היום אני יסיים את הסיפור...

 

חייו של בר...

פרק 8

 

סבתא שלי עברה ניתןח קשה ברגל... והיא היתה צריכה בית חם שיתמוך בה...

אמא שלי לא רצתה שסבתא תקח פיליפינית שתעזור לה אז סבתי אמרה שהיא תשאר אצל אמי...

אז אמי אירחה אותה הכל טוב והכל יפה...

עד ששבת אחת נכנס לסבתא שלי איזה מין שד! והיא התנהגה נורא!

היא התחילה לריב עם אמא שלי שלא טוב ולה והיא בעצמה אמרה שהאירוח 10+

אז אמי שאלה אותה מה את רוצה עוד? אז היא אומרת לא יודעת!

וככה זה היה כל יום סבתא שלי גם הכניסה והזכירה את המצב של האחים שלי שלא יוצא מהם כלום וכיאלו היא מאנה את אמי....

(אני מזה רותח עכשיו...)

עד שקרה הבום והחלטנו להחזיר אותה בחזרה ואבא שלי טילפן אל סבתא שלי ואמר לה שלא תעיז להתקשר או להגיד דברים כאלה שוב לאמי...

אני התקשרתי אלה מאוחר יותר ואמרתי לה מה אני מרגיש ואלו היו המילים: סבתא יותר אני בשבילך כלום ואני יותר לא הנכד שלך אין לך 6 נכדים יש לך עכשיו 5!

ואחרי יום זה גרם להתקשר לאמי ולהתנצל בפניה וכמובן שאמי לא סלחה לה ומאז הם ניתקו קשר...

עברו ימים טובים מאז וגם רעים...

אני חזרתי לדבר עם אחי ללא ברירה כי הוא מתחתן אני ואחותי בקשר... אין לי סבתות ז"א הם לא קימות בשבילי אין לי סבא ז"ל וגם את השני לא איבדנו אבל ניתקנו קשר... יש לי אבא טוב ראובן ואמא דואגת ג'קי! שאין כמוהה...

(אפילו ורו אומרת)

עכשיו אני לומד שפת מחשבים חדשה ++C מי שמכיר... והלימדים בסדר.. ממוצע של 73 למרות שהוא יעלה מ- 73 ללפחות 77 כי יש מלא טעויות בתעודה... שתיהיה לכם שבת שלום!

*חיבוקדובמוחץ*

תגיבו....

^^
נכתב על ידי ברצי קרצי , 7/2/2008 17:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





578
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברצי קרצי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברצי קרצי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)