לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

מה לעשות?


 

נו מה אני אכתוב?אין לי שום דבר מעניין....

אה.

כבר מזמן לא כתבתי כאן..

כשרק פתחתי את הבלוג חשבתי שבטח אני אכתוב כאן הרבה,

בגלל שתמיד יש מה לכתוב.

אפילו משהו די משעמם..אבל עכשיו לא קורה כלום.

כלום כלום כלום כלום כלום

אז אין לי מה לכתוב.זהו.

אבל אם אתם חושבים שהבלוג הזה יכול להיות מעניין,

ואם אתם מאמינים שיש משהו מעניין שאני יכולה לכתוב עליו,

אתם יכולים להשאיר איזו תגובה מעודדת.

כמובן,אם יש לכם זמן.

כי בטח יש לכם מה לעשות.ואתם מאוד עסוקים.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי מישהי מש(ו)געת , 15/1/2008 15:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הודאה נרגשת לקוראי הבלוג!


 

לכל קוראי הבלוג ,שלום!

 

רק רציתי לספר לכם כמה אני מאושרת שיש לי קוראים

כל כך מפרגנים,נחמדים ואיכפתים.

ואני מאוד שמחה שאתם מגיבים לי לכל קטע.

בכל בלוג אחר שקראתי נכנסו כמה ילדים סתם כדי לפרסם את

הבלוג שלהם.

אז אני באמת שמחה שאתם מגיבים,

אבל אתם באמת מגזימים.

אז אני מבקשת ממכם שלא תחפרו בתגובות ותכתבו כמה אתם

אוהבים את הבלוג שלי ואיזה חיים מעניינים יש לי.

תגובה נחמדה ובונה זה מספיק.

מרוב תגובות כבר מתלוננים אליי מנהלי האתר,

ואת רוב התגובות אני צריכה למחוק,

ואחרי שהתגובות נמחקות אני לא יכולה לקרוא

את מה שכתבתם לי

 

אז בבקשה תפסיקו להציף!

 

 

תודה

 

נכתב על ידי מישהי מש(ו)געת , 7/1/2008 19:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הצטרפו ל...


 

לטבעת <החיים תמיד לא הוגנים>>>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כאן בצד>>>>>

נכתב על ידי מישהי מש(ו)געת , 3/1/2008 12:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  מישהי מש(ו)געת

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהי מש(ו)געת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהי מש(ו)געת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)