לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פטריק:P



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


 

שאלום[!]

אזז...כעע:]

פתחתיי בלוגג..

אני צריכהה ללמוד

כי אני לא יודעתת...

בנתיים ??!!?

זה מה ישש...

 

עיצוב?!?!
לקחתי מבלוג..

כתוב את הכתובת על העיצובב:P

כי אני לא יודעת לעצב לבלוג

אבלל גם את זהה אני ילמדד..

 

 

לוב דונדה 3>

 

נכתב על ידי EDEN_____:D , 11/12/2007 20:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

שאלוםם [!]

 

פתחתי בלוג למרות שעוד לא למדתי .

אני ילמד אבל בנתיםם פתחתי.

שיהיהי לי ^^

 

העיצוב מבלוג אחת בנתייםם..

כי אני לא יודעת בנתיםם לעצב לבלוג

אבל כם את זה אני ילמד .

 

אוהבת 3> דונדה.

נכתב על ידי EDEN_____:D , 11/12/2007 20:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  EDEN_____:D

בת: 28

ICQ: 204207936 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEDEN_____:D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EDEN_____:D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)