לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של שירוש

היייי אני ה-מלכה כמו שאתם יודעים מלכה קצת צעירה הייתי אומרת אני כולה בת 11 חחח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

ממצב?


מקורה אנשים?

מלא זמן לא כתבתי אני יודעת אבל מה אכפת לי=] אני נהניתי=]=]=]

הפעם האחרונה שכתבתי לכם משו היה בחופש הגדול שנה שעברה...חחח...===]]]...=]=]=]...

מעושים מקורה מנשמע ישחדש?

כמו שבטח תם יודעים עליתי לכיתה ו' =]

חברה שלי ואני כתבנו שיר (היא כתבה אני הלחנתי).תגידו איך הוא?

הוא לא ירצה

כל מה שרציתי

וכל מה שארצה

לעולם לא עשיתי

לעולם לא אעשה

 

לא אתן מנוח

לא לך ולא לו

לא יהיה בי כח

בשבילך ובשבילו

 

רק בשבילי אני אחיה

ולעולם אותך לא ארצה

כי בשבילי אני אחיה

ולעולם ותך לא ארצה

 

כל מה שעשיתי

וכל שאעשה

 לעולם לא רציתי

 לעולם לא ארצה

 

לא אתן מנוח

לא לך ולא לה

לא יהיה בי כח

בשבילך ובשבילה

 

רק בשבילי אני אחיה

 ולעולם אותך לא ארצה

כי בשבילי אני אחיה

ולעולה אותך לא ארצה

 

עוד מילה קטנה

והכל פה יעלם

אם לא תהיה שתיקה

העולם בי ילחם

 

כי אני ואתה

וגם את והוא והיא

נעזור לעולם

להישתלט על החיים

 

רק בשבילו אני אחיה

ולעולם אותי הוא לא ירצה

כי בשבילו אני אחיה

ולעולם אותי הוא לא ירצה

 

איך השיר???

אני חייבת לדעת...בקשה תגידו לי!!!!

תודה

3> יו

   שיר

 

נכתב על ידי sweeti , 22/11/2008 11:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  sweeti

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsweeti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sweeti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)