לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עידו אזולאי


נקודת מבט של מוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2013

ניגמר לי הדיו


15 לשתיים !
נער אחד שלא ידע מאום, לא שהוא לא חיפש , להפך הוא ממש כל הזמן שואל ומחפש תשובות,
אבל לא ידע כלום!
למה הוא לא ידע כלום?
כי הוא לא היה טוטלי.
כל דבר שעיניין אותו הוא שאל..
אבל את מי הוא שאל?! הוא שאל את עצמו...
היו לו הרבה תשובות, אך כל תשובה לשאלה שעלת  במוחו אחרי כמה דקות נשכח!
למה?..אני שואל את עצמי, למה הכל אובד.?
....
אני יודע כשאני מעבד משהוא עובד על משהו או חושב על משהו.. 
והדעת שלי מוסחת ממנו..הכל נהפך לישן, כי התקדמתי אלה , לא נתתי לו זמן איכוי... לא נתתי לו זמן לצלק את תאי הזיכרון....
תירוץ מספר1#: "נגמר לי הדיו"
זה התירוץ היצירתי שעלה במוחי , בימקום להמשיך את הכתיבה הזאת בסקרנותי הרבה.. אני מממצאי לעצמי תרוצים, למה להפסיק..
בזמן אחר המשיך לדבר על מהות\סיבה\תוצאה של התירוצים!
לילה טוב לעצמי

נכתב על ידי , 3/1/2013 02:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 32

ICQ: 201139713 

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)