לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החחים פשוט חרא !

החחים שלי חרא באהבה ובעיקר במשפחה

Avatarכינוי:  נויה :]

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

:[


 

למה תמידאצלי החחים חייבים להיות בזבבלל ?!

למה תמיד אאצלי הכל אבל הכל חייב להיות כלום ?!

 

יש איזשהוו יללד גדול ממניי בשננה היינוו ידידיםם ממש טוביםם עעד שלא רציתי לעשות איתו משוו (לא מה שאתם חושבים ) ופשוט לא רציתי

הוא אמר לי סבבה אני מבין אני סתם ילד בשבילך ואני לא ממש יודעת מה אני מרגישה כלפוו כולם אומרים לי אולי תיהיו חברים אבל אני אומרת שלא אין מצבב

החברה הכי טובה שלי שונאתת אוותתוו בבדדםם !!

אבל אני לא יכולה לוותר עלליהה ולהיות איתו כי מצב אחד איתה אני פשוט כלוםם ומצב שני איתו אני כלום ואטני פשוט לא יודעת מה לעשות ועכשיו בככל

שהוא אמר לי שהוא לא רוצה לדבר איתתי בגגלל זה ככה הוא אמר " עדיף שלא נדבר באייסיי זה סתם פוגע ביננינוו אני יגיד לך רק לילה טוב ובוקר טוב "

יווו דדייכברר נמאססללייי

אני פשוט לא יודעת מה לעשות

 

אםם יש לככםם ממשו לוממרר לייי תגגיידוובבקקשהה אוולי זהה יעזזוור [!!]

 

==ננווייהה==

נכתב על ידי נויה :] , 17/12/2007 21:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אאווףף :[


אאווףףף   ...

 

נממאאסס לליי מהחחיםם האאללהה

התעצבנתי על אחותי היא עללי כולם התסכלנו עלינוו כאילו נפלנוו ממהשמייםם

פשווט נמאססללי

 

טוב נוו ... לפחות יש לי את החברה הכי טובה שלי אנישפוט לא יכולה בללעדדייה הייא ה.כ.ל

כל פעם שקורא משו היא איתי היא תמיד עוזרת לי בהכלל !
חח מחחרר הוולך להיות לנוו כייףף אנחנו הולכות ביחד לקניון ולאילתת...

ייהייה לנוו אתת הכככיי כייףף שבעעווללםם !!

 

 

נכתב על ידי נויה :] , 11/12/2007 22:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנויה :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נויה :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)