לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על החיימ’




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


אוקיי , אז לא רשמתי בבלוג כברר . . .

בואוו ניראהה , 3 ימיםם . . .

אז ככה זה מה שהיה . . .

14.12

זה היה יום כזהה מעצבבןן !

פשוטט חבל על הזמןן ,

ירד גשם ואני כמו מטומטמת מביאה לתהילה

החברה הכי טובה של זאתיי שמאיימה עלליי

בלונים כי יש לה יום הולדתת .

ואני עם הבלונים והמטרייה ועליתי לאוטובוס עם

3 בלונים כי אחד עף לי בדרך לתחנה

והמיטרייה לא ניסגרה לי ועמדתי באמצע האוטובוס

וכולם בוהיים בי כאילו נפלתי מהחלל :O

ואז , ניסיתי ליסגור ת'מיטרייה

ופיתאוםם , בום , עוד בלון היתפוץץ

למזליי לא היה בום חזק (הנהג הזקן לא שמע)

הנחתי ת'בלונים על הריצפה וסגרתי ת'מיטרייה הדפוקה הזאתייי ,

הגעתי לבצפר ראיתי ת'חברות של התהילה עם בלונים

אז אמרתי לאחת מהןן ,

"קחי ת'בלונים תימסרי לה בשמי , אהה

וחלק היתפוצצו"

רתחתיי עלייה,

א"כ הלכתי לז'2 וכשיצאתי תהילב באה אליי ושואלתת ;

"לאיןן ? תגידי מה שמעתיי , רבת עם __ באייסי שלי אתמולל ,"

(הכי עיצבן אותי במה שהיא אמרה זה שהיא ידעה מהכל

הרי ליאונה אמרה לי שהן היו יחד עם __ ביחחד באייסיק')

אמרתי לה שתישאל ת'חברות שלה ואת עצמה ,

היא אמרה לי כזהה "ליאןן? נוו מה יש לךך?! "

זה כ"כ עיצבןן אותיי ,

וביגלל זה היסתובבתי והלכתי מישםם ,

כשחזרתי הביתתה , __ המשיכה לנסות ליצור איתתי קשרר ,

בסוף עניתי לה והיא דיברה איתי וכל מיני ,

ואז ילדה אחרת שואלת אותיי ,

"למה את מיתחנת אלייה" ?

חוצפנית העלתה לי עוד יותר ת'ג'ננה , . ..

טוב בקיצוור ,

בערבבב הלכתי לבת מיצווה של חברה שלי יחד עםם ,

עדן לירון ודור (לינור הייתה בתל אביב , כייפ' להה)

פגשתי שם את שרון וצלילל , והיו שמה כמה בנים

מגעיליםם וחננותתת , מופתניקיםם ,

אבל בסוףף היה ממש כיף שיחקנו אמת או חובה

נשיקה סטירה , ועשו לי מסז' היה ממש כיףף (:

15.12

לא היה יוםם כזה מעניין ,

כי נסעתי לפסטיגלל ,

קיבלתי בגדים חדשים מדוד שליי :}

וזהוו ,

משעממם אהה ? חחחע ,

16.12

טוב אז זה היוום ,

היום התחילל בפחחחחחדדד !

היום __ הייתה אמורה לבוא ליפגוש אותי ,

אני נורא פחדתייי . . .

בשיעור הראשון היינו אמורים להגיש עבודה

משעממת ביותר , אבל לא היה לי אותה ,

כאילו היה לי רק חלק כי לא גמרתי אותה ,

והיא לא הסכימה לקבל במשך השבוע אז נתתי לה את מה שיש ליי ,

א"כ היה עוד פ'סדר ,

בהפסקה הגדוללה , יש ילד שקוראים לו ניקיטה

זה שאמרתי לכם שיושב ליד דניאל בשיעור אנגליתת ,

אז הואא התחיל ליזרוק עלי ניירותת , (אולי ביגלל שהוא מאוהב ביי)

היתעצבנתי עליו והדבר הראשון שתפסתי שזה היה

במיקרה קלמר , זרקתי עליו .

וככה אנחנו זורקים ואז גם לירון היצטרפה וככה היה ממש מצחיק ,

בשיעוור אחרי ההפסקה שזה היה שעתיים אנגלית ,

הרגשתי כאילו הוא לא מפסיק ליבהות ביי .

טוב אחר כך היה לנו מתמטיקהה ,

יכול ליהיות שגם בשיעור הזה

הוא בהה בי אבל לא שמתי לב כי הוא

מאחורה ואני מיקדיממה ,

שיחררו אותנו מוקדם ביגלל

שיש לנו היום יום הורריםם אז

יצאנו שעה ליפני הזמן ,

הלכתי ברגל עם לירון ודור

ושרון וניקה היה ממש מצחיקק D:

ניראה לי שאני ילך איתן כל יום

ברגל הביתה(כן כבר אמרתי להן את זה

פעם אחת ולא ממש קיימתי)

היתפצלנו אני ושרון חצינו ת'כביש ועלינו למעלה

ולירון דור וניקה ירדו למטה במדרגות ,

שרון באה אלי ישבנו בגינה שלי (יש לי גינה ענקיית

עם פינת ז'קוזי יפה הכל דשא ירוק ועץ ענקיי קוראים לו

ערבה ותלויה עליו נדנדה ממש כמו בסרטיםםם ,

חחח , דיברנוו רקדנווו , ואז ניכנסו הביתה והבאתי לה

פוסטרים של טוקיו הוסל וכל אלה ( היא פריקית)

וב4 וחצי הלכתיי ליום הורים בבצפר שלי ^_^

היה משעממם מוות ,

אבל פגשתי את דור ושחחרר !

היה ממש מצחיק עם שחר

וכשיצאנוו . . .

אמא שלי אמרה לי :

"את יותר לא שמה שחור לבצפר"(עיפרון בעניים)

ושאלתי למה ?

והיא ענתה כי לא את שמה רק סופי שבועע

זה ממש עיצבן אותי והרס לי ת'ערב ,

א"כ ירדנו לחנות של סבתא שלי (היא מוכרת

אוכל ארגנטינאיי , וכן אני ארגנטינאית)

הכלתי שם סנדוויץ' ואלפחור (החטיף הכי טעים)

ואמא שלי דיברה ודיברה ודיברה

וכבר היה לי משעממם ,

אחר כך דודה שלי באה עם הילדים שלה ,

דנה בת 6 וחצי ואח שלה אושרי בן 10

הם שיחקוו עם האחים שלי ואני ואושרי ישבנו ולא עשינו כלווםם ,

אחרי שניג'סתי לאמא שליי הררבהה ,

יצאנו הגענו הביתתה ועליתי ליגמור שיעורים ואז היתקוננתי לבוחן

בערבית מחר והיה לי כ"כ הרבה מה לעשותת , זה משגעע ,

טוב זהוו .

כאן ניגמר עוד יום (כמה ימים D= )

נכתב על ידי ליאנוושש ;* , 16/12/2007 14:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




OK אז ככה ,

היום ? היה מה זהה מצחייייקק D: בבצפרר כ"כ צחקתיי ,

אפילוו בכיתיי (לא שזה לא קורהה לי כל יוםם ביגלל שחחר)

דניאאלל , סיפרה לנו בהפסקה שזה שיושב לידה

סיפר לה מה הוא עשה עם חברה שלו לשעבר ,

וכולנוו צחקנוו ודור ? לא מבינה שזהה עליו היא אומרת על זה משהוו

ועוד לידווו ! היא לא קולטת למה אנחנו מפסיקות ליצחוק כל הזמן שהוא

מיתקרבב ! חחח , קיצצר היה צחוקיםםם שחבלל על הזמןן !

 

הגעתיי הביתתה , אמא הכיננה לאכולל

[היא הכינה לנו ת'פיצות של סבתא שליי אני חולה עליההןן ! ]

עד שהן היו מוכנות היתחברתי לאייסיק'

רציתי לישלוח הודעה לידיד שליי ובטעות שלחתי

את ההודעה לגיא , [זה מהפעם שעברה]

ואז כתבתי לו שזה לא היה מיועד לו והוא ?

היתעצבן כרגילל וזהה ממש עיצבן אותי דיברנו ורבנוו שובב (כרגיל)

ואז הוא שתק . שלחתי לו סימן שאלה והוא אמר עזבי ,

אמרתי לו מה עזביי הוא אמר שאין לו מה להגיד והיתנתק .

 

אחרי שעה בערךך , היתחברתי שוב לאייסיק'

דיברתיי עם לירוןן א"כ גםם בפלאא דיברנוו

הייה ממש מצחייק עד שהגיעה ההודעה .

ילדה שאני לא מכירה שלחה לי הודעה .

בהתחלה חשבתי שזאת חברה שלי כי זה היה מהאייסיק' שלה ,

וכדיברנו הבנתי שלא , היא קיללה אותי והתחיללה לאיים ,

לא ידעתי מה לעשותת , ללינור זה כבר היה עם כימעט אותה ילדה ,

עם החברה הכי טובה שלה , היא מפחידה אותי כי אני יודעת שהיא מסוגלת

למה שהיא אומרתת . זה מפחייד אותיי , דיברתי גם עם דניאל על זה והיא אמרה

לי שלא להיתייחס כי רציתי ללכת לאמא שליי לספר לה

היא אמרה לי שלא ולינור אמרה שהיא סתם מאיימת ולא עושה כלום

אבל לא יודעת , לא ניראה לי שזה נכוןן

כי זה נישמע כאילו הן באמת מיתכוונות לעשות את זה

וגם אאין לי מושג למה זה קרהה ,

אני נורא מפחחדתת :(

אין לי מושג מה לעשות מיצד אחד בן דוד שליי אומר

שכדי ללכת למישו מבוגר (לא סיפרתי לו שזה עלי אמרתי שזה על חברה שלי והוא האמין)

ומיצד שני אמרו לי לא להגיד כלום ושלא לידאוג כי לא יקרה כלום ,

מי אמר ? דניאל שדיברה איתן , לירוןן שאמרה לא לידאוג (אבל היא בקושי מכירה אותן) ,

ולינורר שכבר חוותה את זהה עם החברה הכי טובה של זאתי שמאיימת עליי ,

אמרה לי "עכשיו את מבינה איך אני הרגשתי אבל עובדה היא לא עשתה לי כלום אני היתעלמתיי מימנה"

אין לי מושגג מה לעשותת ,

אני עומדת ליבכותת לא יודעעת ,

שאלתי גם את הידיד הכיי טוב שליי מייקי ,

הוא אמר שלא ניראה לוו , (גם לו לא סיפרתי שזאת אני)

אני מפחדדתת ,

עוברות לי מחשבותת , והילדה שמאיימת עליי ?

היא ממש אבו גבר היא מסוגלת להכלל ,

אני כברר לא יודעתת מה לחשוב מה לעשותת

כלוםםםםםם !

לפחות יש לי את החברות והחברים

שעוזריםם לייי בילעדיהם ?

אני לא הייתי עכשיוו ניראהה ליי !

עם כל נפיללה שהייתה לי ?

עם לירוןן לא הייתה פה ?

לא יודעת מה הייתי עושהה ,

והכיי מעצבןן ?

שאין לי מושגג איך זה הגיע לדבר כזהה

לדבר של אייומיים !?

יופיי , ועכשיוו ?!

החברה שלה ,

זאתי שמאיימת עלי גם ?

ממשיכהה ,

הן לא עוזבותת אותיי אני לא יודעתת מה אני יעשהה ,

הינה השיחה שלנוו : (למרות שאני לא יודעת עם עשיתי ת'דבר הנכוןן)ליאנוש(‏PM‎ ‏07:26)‏ :

מה את רוצצה ?

________________ (‏PM‎ ‏07:27)‏ :

ייא בת זוננה דבריי אללי יפפה ,

לממה אני וותמי גם ככה באות אלליך וחחבל יהיהה.

יש לך שתי שנייות לבקש סלייחחה הבננת ?

____________(‏PM‎ ‏07:27)‏ :

יהיה חבל *

ליאנוש‏ (‏PM‎ ‏07:27)‏ :

ועם אני יבקש מה ייצא לי מי זה ?

_______________________(‏PM‎ ‏07:27)‏ :

אוולי אני ייסלח !

_______________________(‏PM‎ ‏07:28)‏ :

טוב אני רוואה שאת רוצצה בדררך הקשה !

ליאנוש‏ (‏PM‎ ‏07:28)‏ :

אוליי זה לא בטוח , תקשייבי ,

אני מפחדת מימך אין מה לעשות וגם מ___ אני מכירה אותה וו . . אני יודעת שלא באלי להיתעסק איתה אותך אני לא מכירה ועכשיו אני חושבת שגם לא אז הינה סליחה עכשיו אתן יכולות לעזובב אותי ? ואלל תיתקרבוו אליי ? (אמרתי בצורה יפה )___________________ (‏PM‎ ‏07:29)‏ :

ממ , אולי אני ייסלח לךך 1

ליאנוש‏ (‏PM‎ ‏07:30)‏ :

ותעזבוו אותי ווקשהה טוב ?

______________________ (‏PM‎ ‏07:30)‏ :

אני יססלחח אממרתתתתייי , זה לא אאווממר ש____ תייסלח !

ליאנוש‏ (‏PM‎ ‏07:31)‏ :

בסדר אני ידבר איתה אבל את לפחות את יכולה לעזוב אותי ולהפסיק לאיים עליי ?

_______________ (‏PM‎ ‏07:31)‏ :

ממ , אווללי , טוב נו עם את מיתתעקשת !

ליאנוש‏ (‏PM‎ ‏07:31)‏ :

תודה , ____ מחוברת ?

_____________ (‏PM‎ ‏07:32)‏ :

לא

ליאנוש (‏PM‎ ‏07:32)‏ :

טוב תגידי לה שאני צריכה לדדבר איתה .

 

וזהוו ,

זאת השיחה שלנוו ,

תאמינו או לא ?

אני לא כזאתי ילדה פשוט פעם ראשונה

שזה קורה לי ותאמינו לי עם הייתם במצב כזה

גם אתם הייתם עושים אותו הדברר

אין לי מושג איך אני היתמודדתי איתה ,

עכשיוו נישאר לי עם השנייה שזה הכי מפחיד אותי כי היא תבוא

מחר לבצפפפר ,

שלחתי לה הודעה לפלא ,

אין לי מושג למה אני עושה את זה ,

אבל כניראה ביגלל פחד =//

אז זהוו , אין לי יותר מה ליכתווב

כי אנ יצריכה ללכת .

אז עם יקרהה משהו אני ימשיך ליכתוב .

לילה טוב (לי לא יהיה כזה) !

נכתב על ידי ליאנוושש ;* , 13/12/2007 18:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוקיי אז ככה , על עצמי :

קוראיםם לי ליאן שיער שטני בהיר כזה ופוני לצד

אני לא רזהה אבל אני לא שמנהה אפשר להגיד שאני בין מלאה ולרזה :)

יש לי שני אחים אח אחד שקוראים לו לירן הוא בן 9 ואחות בשם רוני היא בת 3

שיער  עליתי השנה לחטיבה [כיתה ז']

מקובלתת מאוד , ואיןן חברר , אהה ודיי עשירה .

היו לי המוןןןן חברים כניראהה זה אומר אני דיי יפה :)

אבל להגיד ת'אמתת נימאס לי :(

אין לי מושגג מה זה אהבהה .

עם כל החברים שהיוו עם כל מי שבאמת הרגשתי משו אליו ,

הכאיבו לייי :'(

אבל כל השאר נראלי אני הכאבתי להם . . .

ממה עוד ? ניראלי אני יתחילל מלפני כמהה ימים כשהעיניינים היתחממו ,

יום רביעי ה-5.12

דיברתיי עם גיא (חבר שליי )

דיברנוו ואז הגעתי להחלטה ניפרדתי ממנו .

רבנווו הרבהה כל הצהריים ,

וזה התחיל בזה ששאלתי אותו עם הוא בא ביום שישי לחיפה והוא אמר שלא

ודיברנו על זה הרבהה ורבנווו מלללאא !

לא דיברתיי איתוו כמה ימיםם ://

יום שישי ה-7.12 יום ליפני היומולדת שליי ,

קבעתי עם דניאל לינור לירון ודור ללכת לקולנוע שבחיפה

סטופפפפ.

לינור לירון ודור היינו החברות הכי טובוות , היינו מן חבורה שמיסתובבת יחד כל הזמן :)

לירון- מלאה שיער גליי מאוד שחור עם פסים מיתלבשת לעניין ומקובללת מאווד,

החברה הכי אבל הכיי טובהה שלי !

לינור- רזה שיער טיפה גלי שחור ביישנית יודעת להיתחבר לאחריםם ,

גם החברה השניייה יחד עם שחר.

שחר- שיער חוםם כהה עם פסים חלק לא ממש מקובלת,

אבל חברהה מדהיממה :)

דור- רזה שיער שחור גליי אפילו טיפה מתולתל שטלתניתת אבל אני אוהבת אותה ככה =)

דניאל- לא רזה ולא שמנה משו בין מלאה לרזה שיער חום כהה כהה חלק עם פוני שאררך כבר הרבהה .

אהה ועם לא אמרתי אני לירון שחר ודניאל באותה כיתה ולינור ודור בכיתה אחרת אבל ביסודי אני לירון לינור דניאל ודור היינו באותה כיתה

את שחר הכרתי השנה =]

OK נמשיך,

אז קבענו להיפגש אצלי בבית ושאני יסיע את כולן .

לינור ודור באו אלי ואת דניאל ולירון הלכנו לקחת מהבצפר לשעבר שלנו .

הגענו לקניון כל הדרך היו צחוקיםם (נסענו באותו של אבא שלי יש לו אותו גדול)

ניפרדתי מההורים שלי שהביעו אותנו וניכנסנו ,

כ"כ אהבתי את הקניון הזהה :)

עלינו ליקנות כרטיסים לסרט והסרט הבא היה רק ב1 אז אמרנו

שניקנה את הכרטיס ונלך להיסתובב קנינוו והתחלנו ללכת כל השדרה הייתה אוכל

לינור דור ודניאל היו רעבות אז הן קנו אוכל ישנו לאכול וכשהן גמרו ירדנו

להיסתובב קניתי בושם וליפגלוס חדש :]

הייתה כבר השעה של הסרט אז עלינו לקולנוע ניכנסנו קנינו פופקורן וקולה

דניאל ודור היו צריכות לשרותים אבל כבר התחיל הסרט אז לא הלכנו

(איחרנו לסרט כי היה שם מן כסא שעושה מסז' וישבנו עליו אז אחרנו)

ניכנסנו מצאנו ת'מקומות שלנו ראינו שהאולם רק שלנו אז החלפנו מקומות ואז הגיעו כמה בנות אבל הן ישבו בשורה

האחרונה אז הן לא הפפריעו לנו,

כל הסרט צחקנו וזרקנו פופקורן אחת על השנייה ועשינו צחוקים D:

אחרי הסרט יצאנו ופגשנו את ההורים שלי שאכלו ארוחת צהריים והם בדיוק סיימו ירדנו לאוטו וביכלל היינו משוגעות (:

-

יום שבת ה8.12  היומולדת שליי :)

תיכננתי כבר הכללל !

הזמנתיי לערב את החברות שלייי ,

לינור לירון דניאל דור ליאן עדן ועוד כמה שלא הגיעוו . . .

גם את שחר הזמנתי אבל היא לא יכלה לבוא ידעתיי את זה כבר כמה ימים לפניי כי היא נסעה לראשון ): היא הייתה חסרה לי ,

אבל היא היתקשרה אלי ואמרה לי מזל"ט ואמרה שהייא תפצה אותי ונלך ביחד לארומה לבד פעמיים פעם אחת לימולדת שלי

ועוד פעם ליומולדת שלהה יש לה כמה ימים אחריי (:

סטופפפ ,

ליאן- נמוכה רזה דיי מקובלתת שיערר שחוור בהיר מתולתלל ארווווווךךךךך , חברהה טובה שליי למרות שרק השנה הכרתי אותה דרך לינור היא בכיתה שללה (: ,

עדן- לא נמוכה ולא גבוהה רזה בלונדינית שטנית ג'ינג'ית (לא ממש שמים לב) מקובלתת ולא אהובהה על כולן :(: .

נמשיך :

היתחברתי לאייסיק' ,

הודעעה מעדן ,

עדנווש:מה נישמעע חיימ' ?

אני: מעולה=] מה איתך ?

עדנווש: טוובב...

דניאל הייתה איתכן אתמול בקריווןן ?

אני: כן ,(ידעתי שהיא תריב איתי כי היא כבר עשתה לי את זה אבל גם לא היה לי שווה לשקר)

עדנווש: טוב אז עם ככה , שכחי מהמתנה שלך ומיזה שאני באה היום !

וככה דיברנו ובסוף היא הבינה מה קרה והיא ביקשה סליחה והכל .

ואז , הודעה מדניאל .

דניאל: מאמי תקשיבי ,

אני מיצטערת אבל אני לא יכולה להגיע היום.

אני: לממה ?! :O

דניאל: כי אני נוסעת לסבא וסבתא שלי ):

אני: אהה טוב נדבר לאבב יווו ;*

דניאל: ביי ;*

ליאאןןןן !

מה אמא ?

רדי למטה הולכיםם .

טוב אמא אני יורדת.

נסעתי למיסעדה עם המישפחחה המורחבתת P:

הגענוו למיסעדה אחרי שנסענוו איזה 10 דקות ^_^

ירדנוו , נתתי חיבוק ונשיקה לבני דודים שלי (הם תאומים)

אמרתי להם משל"ט כי היה להם שלושה ימים ליפני יומולדתת הם אמרו תודה :9

אחד ליאם השני רועי ליאםם כזהה חמוד אני אוהבתת אותוו (:

אחר כך בת דודה שליי שחר רצה אליי ונתננה לי נשיקה זה הבת דודה השנייה היחידה מצד אמא שליי (: יש לה אח אבל הוא לא חשוב D:

נתנה לי מתנה וברכה כ"כ מצחיקהה D: אמרתיי תודה ושוב נישקתיי אותתה (=

אחר כךך דוד שליי הגיע [האבא של התאומים] נתן לי מתנה וחיבוק =]

דודה שליי הגיעעה אמא של שחר אמרה לי מזל"ט ושהיא תיתן לי ת'מתנה אחרי זהה . . .

ואז סבא וסבבתא שליי (אני כ"כ אוהבתת אותםם! ) היא אמרה לי שהיא שכחה את המעטפה ושהיא תיתן לי אותה מאוחר יותר =)

ואז דודה ודוד שליי האחרוניים הגיעוו :) דוד שלייי צא מהאוטו ודודה שליי גם יצאה יש לה תינוקתת בת חודש וחציי קוראים לה שוהם איזה מותק

ניכנסנוו למיסעדה הרמנו כוסות ואכלנו והיה טעים אין צורך לפרט (:

השעה הייתה כבר 17:00

ניג'סתיי לאמא שליי שנלךך כי עוד שעה כולם אמורם להגיעע! !

בסוף היא הישתכנע וכולם הלכוו ואנחנו עלינו עם הביתה שחר ולירן נסע עם בן דוד שלי עדן אח של שחר (:

הגענו הביתה שמתי מפה שמתי שתייה פחיות XL כוסות חטיפים שוקולדים פיצות שסבתא שלי מכינה

שמתי פיג'מה (זה היה מסיבת פיג'מות) חחח . .

לא ההיה יותר מה לעשות שחר ורוני נסעו עם דודה שלי שבאה לאסוף אותן ,

בשעה 18:05 ,

ליאן ולינור הגיעו עלינו לחדר שליי (יש לנו 3 קומות בבית קומה הכי למעלה היא שלייי יש שם ת'חדר שלי ומחשב קומה אמצעית החדר של האחים שלי של ההורים שלי מיקלחת סלון ומיטבחח והקומה הכי למטה זה חד ענקיי של מישחקיםםם.... )

לינור ישר רצה למחשב היתחברה לאייסיק' וליאן בתחילה לנפח בלונים ולעשות לי פרחח איתם , אחרי כמה דקות .  . .

עדן הגיעעה היא נתנה לי מתנה חיבוק גדוללל ועזרה לליאן עם הבלוניים היא אוהבת לנפחח D:

ליאן בנתיים היתקשרה לדור לישאול איפה היא ואז היא הגיעה שתי דקות אחריה הגיע לירוןןן היא נתננה לי חיבוקק הכי גדול שבעולםם !

כאילו שלא ניפגשנוו יום ליפנייי D:

התחלנוו בלחליף בגדים לפיג'מות כיח לא כולן הגיעו לבושותת ,

ליאןןןןןןןןןןןן !

מה אמאא ?

נוו תרדו אנחנו צריכיםם ללכת ואנחנו רוצים שתיהיו למטה ,

טוב אמא אנחנו תכףף נרד הן רק מחליפות בגדיםם

ירדןן כולןן למטטה

היה הרבבהה בלוניים :)

ביי ליאןן

צ'אוו אמא

ביי

צ'אוו אבא

הם סגרו ת'דלתת , פיתאוםם דממה .

ואני צעקתיי הם הלכווו וכולנוו קפצנוו ושיחקנוו וצילמתיי אותןן ושמנוו אודם כחולל !

ונתתי נשיקהה עם האודם ללירון היא לא אהבה את זהה אבל בכל זאת בישביל הכיפ' חח ...

אחרי שנירדמנוו ולא היה לנוו מה לעשות הלכנו לסלון ליבחור סרטט היה לנו קשה חצי שעה דיברנו רק על איזה סרט ניראהה בסוףף החלטנוו . !

אסקימו לימון שיפשוף נעים D: 

צחקנו הרבה והפסקנוו הרבהה אולי ביגלל זה לא הספקנו לשחק אחרי זהה עוד טיפפה אולי 5-10 דקות עשינו מעגל סודות אבל הכיי כיפ' היה בסרטט 

היתנהגנוו כמו לא יודעתת מה ניראליי שהשכניםם היתחרפנו מכל הרעש שעשינוו

והכי טוב ?

שצילמתיי הכללללל !

חחח . .

אפילוו הספקנו לילמוד איך עושים פירסומתת ועשינו אחת D:

-

יום שלישי ה12.12

זה היום ,

אמא שלי הלכה היום לעבוד ,

והייתי אמורה להיתעורר בשמונה אבל אבא שלי לא העיר אותי ואח שלי העיר אותי ב9:15

היתארגנוו מהר כי היינו אמורים להגיע אוטובוסס שיוצא מהתחנה ב10:00

כשבאנו לצאת אח שלי ניזכר שהוא צריך לקחת משו וזה היה מפוזר בכל הבית וכ"כ

היתעצבנתי עליוו !

יצאנ לכיוון התחנה כמה שיותר מהרר . . בדרך ראינו ת'אוטובוס עוד כ"כ

היתעצבנתיי בסוף חיכינוו ובתחנה הוא עוד יותר עיצבן אותי

עד שהגענוו לעזזלל

הגענוו לדודה שליי ,

לא היה לי כוח לעשות כלוםם .

אז ניכנסתי לאייסיק' במחשב שלהםם . . .

שלחחתי הודעעה לגייא ,

התחלנו לדבר וכשהוא השאל מה חדש ואמרתי לו משו,

הוא התחיל לישאול מה זה ולא רציתי להגיד לו,

אז רבנוו שוב והוא התחילל לקלל אותי וזה ממש עיצבןןן אתיי =//

א"כ דיברתיי עם הידיד הכי טוב שלי :) אושרי ,

דיברנוו הרבהה ואפילו שאלתי מי הידידה הכי טובה שלוו ? ,

והוא אמר שאניי , הוא חתיך והכל אבל אני לא מרגישה כלום אליוו ,

בת דודה שליי שלא גרה בעיר שליי היא גרה בירושליםם ,

אומרת שהוא חתייך ,

היינו הרבה פעמיים חבריים אבל זה לא הלךך ,

לא נוראא לפחות אנחנו הידידיים הכי טוביםם =]]

זהוו ,

יוםם טובייק' =)

 

 

נכתב על ידי ליאנוושש ;* , 12/12/2007 15:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  ליאנוושש ;*

גיל: 29

ICQ: 443908480 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאנוושש ;* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאנוושש ;* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)