לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כולם צועדים בדרך, צופים בסימנים החולפים. אני חושבת שאלך אחרי ליבי, מקום נהדר להתחיל ממנו.


Fear will kill me all I could be, Lift these sorrows let me breathe... Could You Set Me Free?

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2020    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2020

קורונה מוד


אני מרגישה צורך לכתוב בתקופה האחרונה, דבר שלא קרה כבר הרבה מאוד זמן.

לא בפורמט הזה לפחות. יש תחושה מאוד טובה בכתיבה, לפרוק את כל המחשבות שיושבות לך בראש,

בלי מסננת, בשקט של עצמך.

 

אז המחזור מתעכב, ואני כמובן נכנסת לסרטים וללחץ, מה שמעכב אותו עוד יותר.

למה אני בלחץ? למה אני בלחץ? למה אני בלחץ? היריון עכשיו בא מאוד מאוד לא טוב. 

זה עוד לא הזמן, אני רוצה ללמוד להכיר אותך יותר, שיהיה לנו את הזמן שלנו כזוג ביחד,

אנחנו לא מכירים מספיק בשביל שאוכל לסמוך עלייך במאת האחוזים שתהיה אבא טוב ובן זוג טוב.

 

כל הקורונה הזו באה ושיבשה לנו את אורח החיים,

קצת הראתה לנו מה המשמעות, מה שבאמת חשוב, על מה אפשר לוותר בחיים האלו ומה לא.

 

אבל קורונה, ייאמר לזכותך, שהכנסת לחיי את הדבר הכי טוב שקרה לי בתקופה האחרונה.

נכנסתי להתקף נוסטלגיה היום וקראתי את כל הפוסטים שכתבתי בבלוג הזה, עוד משנת 2007.

ריגש אותי מאוד למצוא את הבלוג הזה, אחרי שחשבתי שהוא נעלם, ועברתי ברפרוף על העשור וקצת האחרונים שהיו לי.

איזה כיף שפעם כתבתי כל הזמן, עכשיו אני יכולה לחזור אחורה ולראות מה עברתי בחיים האלו.

 

בקיצור, שמתי לב שהמוטיב שחזר כל הזמן בפוסטים שכתבתי פה הוא הכמיהה לזוגיות, למישהו שיעריך אותי כמו שאני, בלי משחקים.

וקורונה... את הבאת אותו לחיי. אני כל כך מאושרת בתקופה האחרונה איתו, בזמנים שאנחנו ביחד זה מרגיש לי כמו חלום שמתגשם.

הוא דואג להזכיר לי כל הזמן כמה הוא חושב שאני מיוחדת, וכמה הוא מעריך אותי ואת מי שאני, את השכל שלי, את עמוד השדרה שלי, את איך שאני נראית, ובכללי את הזמן שלנו ביחד. כל כך כיף לי איתו. עכשיו להגיד את המילה אהבה נראה לי גדול ומשמעותי וחזק. מה שפעם הייתי מתייחסת בזלזול..

אבל אני חושבת שזה יגיע בקרוב. רק מעניין מי יגיד ראשון

 

 

נכתב על ידי , 10/7/2020 19:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,961
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngel's Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angel's Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)