לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"People always leave"

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 310575294 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

יום אחרון של בצפר || כוכב תיכון השיר שלנו ניתפס מעשן!


 

אחחח זהו. חופש!

כל השנה חיכיתי כ"כ לקיץ,דאאמ קיץ.. עכשיו הוא הגיע ואני כ"כ לא רוצה.

 

אני מקווה שאני עוד אראה את כולם בקיץ! שלא תעיזו לאבד קשר.

 

התעודה הייתה פסדר,אני יכולה להתלונן רק על היסטוריה שהוא נתן לי 60 ועושה לי עיניים כל שיעור

אנגלית-82

ביולוגיה-90                                                                                                                                   חיסורים:21

גאוגרפיה-85                                                                                                                                 אי הכנת ש"ב:8

הבעה-74 [מוזר קצת אם להסתכל על שני המבחנים שהיו לי 89 ו-92..]                                     חוסר ציוד לימודי:2

הסטוריה-60                                                                                                                             הפרעות: 2

חנ"ג-90                                                                                                                                         איחורים: 0 [חחחחחחח יה רייט ]

פיזיקה-79

ספרות-94

מורשת-55 [באתי ל-2 שיעורי וסרטים ]

צרפתית-83

עיצוב-90

לשון-100 [הכי מצחיק! חחחח אני וסוניה לא באנו לשיעור 3 חודשים ברציפות+ הברזנו מבחן]

כימיה-87

מתמטיקה-78 [צריך לחרוש..]

תנ"ך -80 [ציון של מחצית א'- כי המורה המליטה ולא לימדה..]

 

אין מה להתגאות,אבל אני גם לא בוכה D:

 

תמונות מהיום האחרון בבצפר:

אני ונושי שלייייייייייייי♥♥

 

D: אבא 3>

 

אני וגיסתי

 [יצא בטעות!] חחחח ביגי D:

 

עאהעאה תמונה עם סלב ;] חחח ♥

    

חייל שלי :)

    

 אני והלן

 חו אני ונושי ♥ וסלבה סתם קנאי D:

 

כולם רק שנושי חסרה

 

 

וזה סירטון מהיום האחרון שאני צילמתי ולכן אני לא נימצאת בו,אבל כל האנשים הכי טובים

שאפשר לבקש להיות איתם פה:

טוב אז זהו. שיהיה לכולם פיזדאטיי חופש- תהנו,תעשו חייים ואל תעשו שטויות

נכתב על ידי , 19/6/2009 17:45  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של . ב-10/12/2010 21:07



13,666
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIt's^Masha^Bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על It's^Masha^Bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)