לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שירת העפרונית

ילדה קשת יום המתרוצצת בשדות, בגיל מתקדם, כמו פעם. מאזינה לעצים ולענפים ומאתרת פיסות של עצמה מפעם ושל המדינה מפעם בסלע מתנודד, בשביל נעלם, באבן חורקת, בפריחה שלא בעתה, בניצוץ טל מופז או בציוץ מרהיב שאת הלב מרחיב.. בשטויות כאלה אני מתעסקת..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

חוש הבישול של מיס...AB


זה הפוסט הראשון בבלוג החדש שלי -  welcome  לעצמי!!

אפתח בנושא אקראי לחלוטין, משני בחשיבותו, אך זה מה שמעניין אותי הבוקר - החוש הזה לבישול.. שיש לך או אין לך, אין באמצע. אצלי כל נסיון הכנת ארוחה כמוהו כיציאה לקרב.. כל כניסה למטבח טומנת בחובה הפתעות התרעות הרתעות וכמה אמצעים לוחמניים בדרך. מדוע כל דבר שאני מנסה להכין לאכול (פרט לדברים השגרתיים) יורד לטמיון (תרתי משמע) ומדוע כמעט תמיד עלי להשליך לפח לא רק את מה שלא רצה להתבשל, אלא גם את הסירים והמחבתות וכל מה שהשתתף שם ב'קרב'..? אז אתמול ניסיתי לבשל אורז ובמיה. נשמע קל? האורז הפך לעיסה מאוחדת, שאי אפשר להפריד בינה לבין עצמה ולו במזלג הכי נחושה, והבמיה - טוב למה לעשות לי רע על הנשמה כבר בבלוג הראשון? במילה אחת: מרה שחורה.. (כן אלו שתי מילים, ספרתי.. אני מוחה בזאת על הביטוי שהשתרש בתקשורת "רק מילה על..." ומיד הם פוצחים בעשרת אלפים מילים שאגב לא אומרים ולו מילה)..

עוד אחזור, אני מזהירה!

מיס AB

נכתב על ידי , 2/7/2008 11:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 60




21
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירת העפרונית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירת העפרונית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)