לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התעוררתי לעוד יום חדש


"...אני יודעת, שזה כל מה שנשאר בתוך-תוכי. לא מוותרת ולא, לא נלחמת עלייך, כי אני יודעת שזה כל מה שנשאר, בתוך-תוכי בכל ליבי..."

כינוי: 

בת: 34

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

יאאלה פארטי!!1


אתמול הייתי בפארטי משהו חבלזמן משהו שווה פצצות לגבות. הלכתי קודם עם ולריה אל בתאל ויש תמונות משהו פצצות הנה ולריה לפני שהיא יצאה
 
http://img440.imageshack.us/my.php?image=002qj1.jpg התמונה פשוט גדולה ענקית משהו
אחרכך ג'ניה החמודה והמתוקה הייתה אצלה רצתה לבוא איתנו המנומשת השקסית הזאת אז לקחנו אותה אל מיכאל
(התמונות מהמצלמה של בתאל חח היא רצתה קרדיט ענק אז ענק לאהובתי)
מיכאל בא איתנו לאוטובוס ונסענו לכרמל והכל ועשינו ככה פאדיחות בקניון קיצר היה משגע, פגשנו את לין היינו כל החבר'ה באנו אל שיראל ושם היה את הפארטי והמצלמה של בתאל שבקה חיים משהו נפלה אז השתמשנו במצלמה שלי קבלו תמונות של הכוסית שיראל:
עזבו את התאריך נדפק.
רויטל ואמיר האנשים הכי מדהימים בעולם שניהלו את הפארטי הכי טובה קיצור חזרתי מזה עייפה קבלו ת'תמונה
Image Hosted by ImageShack.us
הייתי מתהה מעייפות הנסטי הציל אותי חח יאאלהה גיבוו לי
נכתב על ידי , 13/12/2007 20:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חשיפה, איך ועם מי איבדתי את בתוליי


אני בת 16 כבר לא קטנה ממש ועוד מעט בת 17, ואני כמובן לא בתולה. אז אני אספר איך ועם מי ובפרטי פרטים על הסקס הראשון שלי.
 
אז זה קרה בגיל 15 וחצי. בעצם, הכל התחיל מגיל 12. אני הכרתי את בתאלי שלי החמודה בכיתה ז' ומייד התחברנו היינו חברות טובות מאוד  עד כיתה ט' כשהייתי בת 14. התחלנו כבר לחשוב על מין וכל הדברים של הנערות המתבגרות. וניסינו לברר ממש על אורנטציות מיניות. וקראנו הרבה ובקיצור ממש חרשנו. ואז ישבנו בחדר שלי וכזה בתאל אומרת לי: "היית רוצה לעשות את זה?" ושאלתי אותה מה והיא אמרה לי את זה. השבתי שבסדר, קצת נלחצנו. ידענו איך לעשות הכל (לא אפרט איך ומאיפה). אז התפשטנו והיינו במצב בלי בגדים בכלל. היא נישקה אותי (צרפתית) והתחלנו לשכב על המיטה מתנשקות היא מעליי. אחרכך יצאנו קצת מהלחץ והתחלנו לזרום, ליטפנו אחת לשנייה את החזה, ואז היא ליטפה אותי בכל הגוף בכיוון למטה, והגיעה למטה למקום שלי. היא התחילה ללטף אותי שם, ואז היא הכניסה לי אצבע. התנתקתי מהנשיקה והוזזתי את הידיים שלה, התיישבתי. אני לא זוכרת הכל בפרטי פרטים מממש, אבל אני זוכרת איך ששתינו הרבה מים ואכלנו מלא כי היינו במין לא יודעת כזה קצת דאגנו ואפילו חשבנו לא לעשות את זה... אבל אז אמרתי לה שאני רוצה לרדת לה והתחלתי ללטף לה את הכוס והתחלתי ללקק ולשחק עם הלשון ואז הכנסתי לה אצבע וככה היה, בהתחלה ירד לה קצת דם והיא אמרה שזה כואב אבל בסדר וככה כמה פעמים ואז היא התחילה להוציא אנחות ובקיצור ככה.
 
אז זהו, תמונה של בתאלי המתוקה שלי:
 
Image Hosted by ImageShack.usאין מישהי שאני אוהבת יותר ממך, אין יצור שאני כלכך נהנתי להתנשק איתו ולשהות במחיצתו, אני אוהבת אותך וזה לנ-צ-ח אני ואת?! אהבה מושלמתתת אני אוהבת אותך ולא אהבתי אף אחד בעולם כמו שאני אוהבת אותך, אני מתגעגעת לנשיקות ולסקס הזה מידי פעם, אני אוהבת אותך ואת יודעת, כל דקה, כל שנייה בחיי אני חושבת עלייך, אני זוכרת איך לחשת לי כל הזמן שאת אוהבת אותי, ואני יודעת שאנחנו? אהבה לנצח נצחים, אני אוהבת אותךךך ולא יכולה בלעדייךך בלי השפתייים שלך בלי הנשיקות שלךךךךך בלעדייך אהובתיייייייי
נכתב על ידי , 13/12/2007 18:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"...והאושר הוא חדש בשבילי..."


אני לא יודעת איך להתחיל את הפוסט הראשון שלי (ככה אומרים את זה?) אז אני פשוט אציג את עצמי:

 

הילה|16|חיפה

 

אני זכיתי בכישרון בכתיבה,ציור ושירה. אני לומדת בכיתה י"א ואני כמו כמעט כולם שונאת את בצפר. אז אני לא שונה ולא משונה, סתם ילדה רגילה

אז תמונה שלי (שלא תתעוורו) ולהגיב

 

 


"...תמיד אהבתי אותך אהבה תמימה, אבל זה לא ככה, נהייתי מנסיכה למלכה, ועכשיו נותר רק לחכות, לא לך, אל תתבייש במה שאלוהים נתן לך, תתבייש במה שהוא לא, הוא נתן לך משפחה אבל לא אותי מאז אותו יום שפגשתי אותך, הבנתי שאני ואתה זו לא אהבה, אבל ידעתי שבתוך תוכי אני בוערת, וסותרת את עצמי, מנסה לעכל שכל זה רק חלום, אני לא שונאת, אני אוהבת, וזה העיקר, שאלוהים נתן לי אותך, אבל לא נתן לי לב להרגיש אותך..."

 

 

id-pic>>>>>>>>>>>>>בתאל שלמות שלי אני אוהבת אותך הכי בעולם ילדה יפה שלי חח סתם חמודות ;)
נכתב על ידי , 13/12/2007 15:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





338
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילה לפאנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילה לפאנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)