לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  BlueNoa

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

פוסט חופר^______________^


  שאאאאאלום

עבר עליי הרבה בזמן האחרון (כן בטח),אני מרגישה כאילו לא עדכנתי שנים.

אממ ביום שבת הייתי עם גל נעמה רוני ושאנן בקניון איילון.. ראינו את הסרט "מכושפת",

זה סרט ממש יפה ומגניב,אבל הוא היה צפוי נורא. אחריי הסרט החנויות נפתחו והסתובבנו בקניון..

הלכנו לארומה ונעמה אכלה שם, ואז שאנן ורוני לקחו בקיוסק אחד פרוזן ואני גל ונעמה הצטלמנו

ועשינו המון פאדיחות (תיקון: זה לא עשינו,זאת רק אני שעשיתי). אחריי זה הלכנו לפול & בייר,

ואז לזארה, ונעמה ורוני קנו חולצה אפורה עם סמיילי עליה ממש חמודה P: .

ואז אני וגל נטשנו אותם והלכנו לחפש לה תיק צד חדש. נכנסנו ל"אודם", ובגלל שגם לי נמאס

מהתיק צד האדום עם ציורי הפוקה עליו, מצאתי תיק ממש יפה וחמוד..

אבל אז גל החליטה שהוא שלה,ולקחה לי אותו. והוא היה האחרון,ונורא כעסתי.

ואז המוכרת נתנה גם לי אחד D: . תראו איזה חמודילה הוא:

 

ועוד סתם תמונות (יש תיאור!):

 שאנן בתור הראש של גיזל מ"מכושפת".. ועכשיו אני,אבל אני בקושי מגיעה לשם.

אני נעמה ורוני. יצאתי מזעזע O.O שק קמח D:

גם נעמה רצתה, ובסוף יצא ששתינו התמוטטנוXD נעמה מצאה על מי לעלות (:

אתמול אחריי בית ספר הלכתי למצטיינים וראינו את החיידקים שגידלנו. חוץ מזה היה משעמם.

בעצם גם זה היה נורא משעמם (איזה אופטימיות,תודה שאף פעם לא ראיתם אופטימיות שכזו!).

אחריי זה היה אמור להיות לי יום הורים, ואני, ובגלל שאני מאאאאגניבה, הבזרתי, וככה גם אמא שלי

תודו שאני מגניבה! D: מואעהמואעה המורה אמרה לי לבוא היום,

אבל לאמא שלי אין כוח, וזה מעולה, כי ככה לא נקבל את המבחן במטמטיקה שקיבלתי בו 70.

היום אחריי בית ספר נשארנו אני מאיה ירדן ליאור אריאל רעות יעל ענבר וצברי, והכנו

על בריסטול ענקי ברכה ענקית לאחינועם (המדריכה שלנו בצופים) עם המון מדבקות וטושים.

ושכחתי לומר, אבל כבר לא רואים לנו תנ"ל, אלא עכשיו אקונה מטטה D:

אז הברכה הייתי מלאה במדבקות של טימון ופומבה המגניבים

 

אז........ בברכת אקונה מטטה בטטה,

נעה שעדיין מחכה שתגידו לה שהיא מאאאניבה!

 

נכתב על ידי BlueNoa , 3/12/2007 15:10  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פשוט נעה(: ב-12/12/2007 17:33



4,094

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlueNoa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlueNoa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)