לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  BlueNoa

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

חג שמח.


היי.אין לי כ"כ מצברוח כרגע,אז אל תצפו לפוסט אופטימי משהו.

אמא שלי החליטה בגלל 70 אחד שאני לא אצא מהבית כל החופש.

שתבינו, עכשיו הייתי אמורה להיות בארומה ולשתות שוקו חם וקוראסון,

ומחר בבוקר ללכת עם נעמה ורוני לקניון לקנות את הספר הארי פוטר.

כנראה שלא יצא לי לקנות אותו, זאת אומרת, לא יהיה לי מתי בגלל האמא הטיפשה שלי.

ואל תגידו לי "לא יפה לקרוא לה ככה", למה זה מגיע לה. עד שיש לי חופש, אני לא יכולה לצאת מהבית?!

כאילו, כ"כ משעמם לך בחיים?! ואת יודעת טוב מאוד שאני גם ככה ישגע לך את השכל עם זה שנורא

משעמם לי, אז מה הקטע, את נותנת לי עונש כדי להתעצבן עליי - כדי לתת לי עוד אחד?!

מה הטימטום?!

  

ביום שלישי הייתי בצופים, הייתה פעולה מיוחדת לחנוכה,והיה יומולדת לאחינועם.

כמו שכתבתי כבר, נשארנו כולנו שעה יום לפני כדי להכין לה את הברכה הענקית הזאתי: המתנה שהכנו לה ..

היום,סופסוף הגיע החופש. אחריי בית ספר הייתי אצל אריאל.היה כיף.

וזה כנראה גם יהיה הבילוי האחרון שלי להחופש,אם אפשר לקרוא לו ככה (חופש) :\

 

 

חג שמח לכולם.

נעה.שכבר ברגע זה משועממת מעצמה.

 

עריכה: חחהחהחהחה אין לי יותר עונש -.-

אבל זה רק בתנאי שאני קמה כל יום בשבע בבוקר ויושבת שלוש שעות

על תרגילים בחשבון ותנ"ך - שבהם אני בדרך כלל מקבלת ציונים גרועים

ומפריעה המון בשיעור. בכ"מ מאיה ובאוברג תודה רבה 3>

אתן צדקתם. ובאוברג,בסוף לא קיבלתי כאפה!! XD *אל תנסו להבין P: *

 

אממ היום הייתי בקניון עם מאיה וגל. היינו איזה שעה ב"צומת ספרים"

כדי למצוא 4 ספרים חמודים - בגלל המבצע הזה של 4 בפרים ב100.

עד שמצאנו הם בכלל לא היו חלק מהמבצע, אז פרשנו וסתם רק אני

קניתי הארי פוטר ~ זה שיצא אתמול, רציתי גם את 'יומני הנסיכה 8'

אבל בגלל מחסור בכסף לא יכולתי. אחריי זה הן אכלו צ'יקן סלקט ואני גלידה,

ואז אני קניתי צ'יפס והן גלידה ^^". ואז סתם הסתובבנו בקניון והלכנו אל מאיה.

אצל מאיה קראנו פרקים מסיפורים ועשינו מהם דו שיח מצחיקים (יצא חרוז! D:).

התחלנו לעשות קליפ - ובגלל שגל הלכה מוקדם אז לא סיימנו אותו..

אז אני ומאיה התחלנו עוד אחד חדש,אבל גם אותו לא סיימנו ^^"

עכשיו חזרתי מארוחת ערב ענקית במקס ברנר.היה טעים D:

 

אם אתם חמודים, תגיבו כאן -

באלנס עזרה ועיצובים

נכתב על ידי BlueNoa , 5/12/2007 20:21  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פשוט נעה(: ב-9/12/2007 15:56



4,094

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlueNoa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlueNoa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)