לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  BlueNoa

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

מי בא מחר למפגש ישרא? (:


אני באה מחר למפגש ישרא!  [אלא אם כן בת דודה שלי תחליט להבריז לי!]

אני דיי בטוחה שכולם כאן כבר יודעים איך אני נראית, אבל אני שמה תמונה בכ"ז:

אני,מעוותת בצורה מפחידה.

 

       

 

אתמול הייתי בסרט "כוורת בסרט" עם המשפחה שלי ..

עכשיו אני מעריכה דבורים הרבה יותר! טוב נו,אני לא.

אבל עדיין זה סרט מגניב,הכי מגניב זה הפרח שהם עשו בסוף.

חהחהחה הרסתי לכם את הסרט D: . אחריי זה אכלתי גלידה

פיצוץ במקדולנדס, וניסיתי משהו שהוא לא עוגיות! (עדשים - וזה טעים).

 

       

 

היום נעמה גל שאנן ורוני נסעו ל"גבעת חביבה", ליומיים (בגלל שהם כולן באותו סטודיו ריקוד!).

אני בסוף החודש הזה [ביומהולדת של נעמה |פוץ| ] אני נוסעת לאילת לשלושה ימים,

עם צברי יעל אריאל יובל ורעות, ועוד הרבה משכבת ח' שאין לי כוח להגיד את השמות שלהם [זה 40+ ! ] ,

וגם עוד חודש בדיוק יש לי יום הולדת!!! [9.1]

זה בת מצווה (: .

 

       

 

חג שמח (: [חחח סוף סוף אני יכולה להגיד את זה ברוח לחנוכה,

כי פוסט קודם הייתי בדיכאון XD .טוב נו, זה לא מצחיק . אבל נשאיר את ה ' XD ' ליופי ] .

נעהD=

ומי שבא מחר שיגיד לי! D: ואל תגידו לי שהמפגש לא מחר,

אני מחר באה ונפגשת עם אנשים מגניבים.ואתם לא.

ותודו שהמפריד נוראנורא מגניב (:

נכתב על ידי BlueNoa , 9/12/2007 10:11  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פשוט נעה(: ב-11/12/2007 22:15



4,094

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlueNoa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlueNoa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)