לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  BlueNoa

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

מפגש ישראבלוג D:


אתמול היה מפגש ישראבלוג (:

היה נורא נורא נורא כיף,פגשתי אנשים מדהימים -

יובל, עדי, עדידושוקו, אלכס, דניאלה, בת-שיי, מאי, סתיו,

מיכל, דיאור, רותם, ליאור, ליהי, מאיה, קמי, טליה, ייל,

מירמיר, ספיר, אוריה, תמר, וג'סי - היה ממש ממש כיף 3>

 

נממ בבוקר מוקדם נסעתי באוטובוס (חח פעם ראשונה >_> ) עם שיר,

שהיא רק במקרה בת דודה שלי  (כי היא גדולה,לא מרשים לי לסוע באוטובוס לבד.)

וזה כ"כ משעמם, באמת. אחריי המון המון זמן של הזמן איכות באוטובוס -NOT-

סוףסוף הגענו לעזיראלי. התקשרתי ליובל ואמרתי לה שאני מול סטימצקי,

גם היא הייתה שם, ולא זיהינו אחת את השנייה ^^". אז זה היה כזה:

"אני פה!" "איפה את?" "מול סטימצקי!" "גמאני שם!!D:" "אני לא רואה אותך.."

"אבל אני עומדת שם..איפה את?!" אז פתאום ראיתי חבורה ענקית של בנות.

אז קפצתי עליהן D: חהחהחהחחחה. ואז עלינו לגג, והצטלמנו המון D:

 

המגן דויד העקום - עם הלק הכחול ליהי, מלמטה מיכל,דניאלה, יובל ואני. 

ליהי, אני, אלכס, עדי, בת-שיי, יובל,ודיאור. 

צינזרתי את הפה שלי,כי לעסתי מסטיק. תזהו לבד מי זה מי <:

שתי תמונות שנגנבו ברשע מיובל (אז התאורים מן הסתם - הם שלה.):

ימינה מהלק הכחול - ליהי, נעה, אני, אין לי מושג מי ודיאור. 

מהאולסטאר האדומות ימינה - נעה, אני, אין לי מושג מי, בת-שי וליהי.

- תודה לבת-שיי ששלחה לי את התמונות 3> -

- אחריי זה אני אוסיף עוד,ברגע שישלחו לי עוד, ותזהו אני אגנוב לכם כמה. -

- ואני יודעת שבכל התמונות יצאתי מזעזע. חוץ מבתמונה של הנעליים, יצאתי דומה לעצמי. -

 

אחריי זה הגיעו המוןהמון אנשים נוספים שלא זיהיתי והכרתי, אז התפצלנו,

ואני בת-שיי דיאור ליהי ודניאלה הלכנו לאכול D: . תכננו אני דיאור ובת-שיי לחזור

באוטבוס ביחד כי כולנו בפ"ת, אבל אני ושיר הלכנו לאיבוד ולא מצאנו אותם שוב >_> .

אז יצא שהסתובבנו במעגלים בקניון בנסיון למצוא אותם שוב,אבל היה מפוצץ ולא הרגשנו את הרגליים.

טוב,בעצם הרגשנו אותם אבל מכאבים >< .

היה נורא נורא כיף 3>

 

אחרי היום העמוס הזה, הלכתי לחזרות של רויטל כי אנחנו בסוף החודש נוסעות לאילת - ומופיעות שמה.

אם זה לא מספיק, אז גם הערב הייתי אמורה להיות במסיבה אבל לא היה לי איך לחזור, אז וויתרתי.

(וויתרתי,בצעקות על אמא שלי שלא מוכנה לצאת מהבית לרגע כדי להחזיר אותי.)

נעה (:

 

עריכה: החלפתי עיצוב (:

איך הוא? והוספתי לרשימות קטגוריה חדשה: 'פוסטים'.

;]

 

עריכה:2 העברתי מס'.שוב.

נכתב על ידי BlueNoa , 11/12/2007 22:02  
85 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יֵל-יָל. ב-20/12/2007 16:44



4,094

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlueNoa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlueNoa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)